Frygter mine forældres reaktion ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres dejlige historier (:

Det beroliger mig en del .. 

Indtilvidere er det kun min veninde og to af min kærestes fætre som ved det .. Og de er rigtig glade ..

Men det er nok lidt noget andet med forældre .. Tror ikke min mor havde forventet , at hun skulle være mormor som 42-årig :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Tak for jeres dejlige historier (:

Det beroliger mig en del .. 

Indtilvidere er det kun min veninde og to af min kærestes fætre som ved det .. Og de er rigtig glade ..

Men det er nok lidt noget andet med forældre .. Tror ikke min mor havde forventet , at hun skulle være mormor som 42-årig :p

Alder er jo blot et tal...

Min mor var 47 da han blev født og var selv 28..

Anmeld

7. maj 2010

Loa

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg var 18 og kæresten 20 da jeg blev gravid, og ja, ud skulle det jo.. Alle vores forældre var lidt i chok til at starte med, og havde ikke lige håbet det ville komme allerede nu, men måske alligevel set det komme. Vi har været sammen i 6 år til november, og ja, de glæder sig helt vildt nu... Ingen af dem blev sure, for hvad skulle de blive sure over!?

Held og lykke...

Marikka, 39+1..

Var du 12 da i fandt sammen?

Ja undskyld det ikke er det tråden handler om, skulle bare lige høre.......

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

Loa skriver:

Var du 12 da i fandt sammen?

Ja undskyld det ikke er det tråden handler om, skulle bare lige høre.......

Jeg var 13..

Anmeld

7. maj 2010

Con

Anonym skriver:

De finder ud af at vi skal være forældre på søndag ..

Jeg havde forventet at de tog i sommerhus - så var der da 90 km imellem os :b Men nu har de så valgt at blive hjemme .. Tror de står og ringer på søndag morgen .. Tør i hvert fald ikke tage telefonen på søndag :p

Men på den anden side .. Det er deres første barnebarn , det er planlagt og mig og kæresten er rigtig glade .. 

"Skal" de ikke tage det pænt så ? :b

Er der nogle som har nogle POSITIVE historier om jeres forældres reaktioner ?

Først og fremmest tillykke med graviditeten.

Dernæst - prøv at forestille dig, hvordan du ville have det, hvis din datter kom hjem - ikke ret gammel, uden uddannelse og gravid - ville du juble? - jeg ville ikke - og nu ved jeg ikke, hvor længe du og kæresten har været sammen? Jeg er sikker på, at I føler, at jeres forhold er så stabilt, at det kan bære den belastning, det er at få et barn, men hvordan ser det ud fra dine forældres side? Tror du, at de kan se, hvordan jeres forhold er? Deres frygt vil selvfølgelig gå på, om du bliver en af de tusindevis af unge piger, der hvert år ender som alenemødre - og risikoen er der jo...

Anmeld

7. maj 2010

Anonym trådstarter

Come on skriver:

Først og fremmest tillykke med graviditeten.

Dernæst - prøv at forestille dig, hvordan du ville have det, hvis din datter kom hjem - ikke ret gammel, uden uddannelse og gravid - ville du juble? - jeg ville ikke - og nu ved jeg ikke, hvor længe du og kæresten har været sammen? Jeg er sikker på, at I føler, at jeres forhold er så stabilt, at det kan bære den belastning, det er at få et barn, men hvordan ser det ud fra dine forældres side? Tror du, at de kan se, hvordan jeres forhold er? Deres frygt vil selvfølgelig gå på, om du bliver en af de tusindevis af unge piger, der hvert år ender som alenemødre - og risikoen er der jo...

Tak (:

Jeg kan sagtens se det fra deres side , det er jo derfor jeg frygter det :b 

Min kæreste jeg har kendt hinanden i tre år .. Vi har ikke været kærester så længe - bare gode venner ..

Men de kan jo ikke gøre noget ved det .. Det er vores beslutning .. Jeg vil bare ikke have at en så dejlig ting for os , måske ødelægger mit forhold til mine forældre .. 

Men jeg glæder mig til det er overstået .. 

Anmeld

8. maj 2010

Loa

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg var 13..

Ej hvor vildt.....

Sejt i har været sammen så længe og fra så tidligt af.....

Anmeld

8. maj 2010

Margorie

Mine forældre blev glade da kæresten og jeg kom og fortalte jeg var gravid. Det var deres første barnebarn og min mor fortalte det til hele sit arbejde allerede dagen efter. Nu skulle hun med i MORMOR KLUBBEN De begyndte faktisk at shoppe ting til bebse inden vi selv gjorde. Mandens familie blev også glade på vores vejne- med det var det 3 barnebarn i familien så det var ikke så stort for dem.

Selv om jeg kun var 18 år og kæresten 21 dengang har der aldrig været taget dårligt imod det at vi besluttede os for at beholde vores lille ups som idag er 2 år

Anmeld

8. maj 2010

Bare mig..

Loa skriver:

Ej hvor vildt.....

Sejt i har været sammen så længe og fra så tidligt af.....

Tak..

Anmeld

10. maj 2010

Anonym trådstarter

Lige en lille opdatering:

De overlevede :b Og de er ikke sure .. 
De sagde at de lige skulle sluge den ..
Men vi fik en god snak om alt muligt .. Så de har det vist okay med det .. Selvom min far ikke vil kaldes "bedstefar" endnu ..

Så nu er jeg MEGET lettet ! (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.