vi fortalte vores familie det i søndags og i mandags 
da jeg var til første læge undersøgelse, kom jeg ud, efter jeg havde fået taget en blodprøve, også sad min mor der, så vi gik selvfølge hen og sagde hej, så sagde hun, er du gravid? også sagde jeg nej, men hun kunne se at det ikke var rigtigt, så jeg sagde så ja, hun var helt oppe og køre, hun kunne næsten ikke side stille der i venteværelset ved lægen
mine svigerforældre: min svigerfar var lige udenfor, og vi havde taget et billede med, for da jeg var til scanning i uge 7
også skulle hun til at finde noget på computen, også satte kristian billede ind for and hende, hun kiggede på det, også sagde hun ej er det rigtigt, også tog hun hænderne op til sit ansigt, hun var så glad at hun var ved at græde, (skal lige siges at hun har to børnebørn i forvejen) også fortalte hun det til min svigerfar, han tog det meget stille og rolig
min far og stedmor: vi kom op til dem i mandags og vi havde taget billede med igen, også var de ved at finde noget aftenskaffe frem til os, så imens lag jeg billede på bordet ( med bagsiden op ad) der hvor han sad, og han kom og sat sig igen, så efter et stykke tid sagde jeg til ham, skal du ikke se hvad der ligger der? også tog han det op, og så sagde han: skal jeg være bedstefar? han var rigtigt glad, også gav han os en kæmpe knuser og min stedmor blev også helt vildt glad og sagde tillykke, også sagde hun at hun havde det på fornemmelsen
her er lidt hvordan vores forældre tog det
og det er vores første gravidtet
jeg er sikker på at de nok skal blive glade når i fortæller det

-silden85 10+3