Scannings billeder 28+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

LilyMarleen

ct skriver:

Hvor ser han sød ud Jeg skal selv afsted imorgen tidlig. Håber på at få ligeså gode billeder

Hvordan gik det til din scanning ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Nanna1985

Sikke nogen gode billeder af ham

Anmeld

8. maj 2010

LilyMarleen

Tina2 skriver:

Sikke da nogle superfine billeder, jeg skal også til dem i Hobro om nogle uger:-) Skal lige ha' bestilt en tid, er i uge 21 nu:-)

Var dernede i uge 17 og de er bare rigtig søde:-)

Hvor blir det spændende at se den lille mand når han kommer ud, og der er da bestemt ingen tvivl om at det er en dreng

Heheeh, nej, det er der heldigvis ikke tvivl om, det er vist ret tydeligt på de billeder. Man har jo tit hørt om at de tager fejl, men nu er det vores 3 scanning, hvor de alle 3 har sagt dreng, vi var nemlig også oppe og få lavet en køn's scanning deroppe, det var 16+2. Vi blev scannet af Elisabeth begge gange. Hun var rigtig sød, og kontrolerede om alt var som det skulle være, ligesom til gennemscanningen i uge 20. Jeg syntes det virkede som utrolig langtid at vente helt til 28+2. Men, da han begyndte at sparke osv, så var det faktisk slet ikke så slemt alligevel. Selvom vi da var EKSTREMT spændte hele ugen op til.  Du har i hvertfald noget at glæde dig til :-)

Anmeld

8. maj 2010

LilyMarleen

Nanna1985 skriver:

Sikke nogen gode billeder af ham

Mange tak :-) Det syntes vi også at de er blevet.. Det er fantastisk man ka se ham på den måde

Anmeld

8. maj 2010

Kvindemin

LadyRanda skriver:

Jaa og de her billeder, har jeg endda taget med min telefon, for at kunne overføre dem, de er noget tydligere de "ægte" Jeg er også bare super glad for dem. De er blevet lavet af Gaia i Hobro

Hvad uge var du i, da du fik det lavet?
Han bliver en lækker mus altså.

Anmeld

8. maj 2010

LilyMarleen

Chritinap skriver:

Hvad uge var du i, da du fik det lavet?
Han bliver en lækker mus altså.

Jeg var 28 fulde uger og 2 dage, hedder det så ikke i uge 29 ??   Jeg syntes det er lidt forvirrende, det der med uger osv.

Anmeld

9. maj 2010

CamillaT89

LadyRanda skriver:

Hvordan gik det til din scanning ???

Det gik rigtig godt. Billederne ligger i mit fotoalbum, hvis det er

Jeg syntes nu, det var rimelig surrealistisk at se ham på skærmen, så det er først efter jeg er kommet hjem igen og har set videoen om og om igen, at jeg forstår, at han faktisk er min Det er helt fantastisk, at det kan lade sig gøre, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.