Scannings billeder 28+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

LilyMarleen

Loa skriver:

Nej hvor ser han bare fin ud....... Ligner han sover......   De er godt nok tydelige....

Nej han ligger ikke og sover, han var faktisk meget aktiv da vi var deroppe, tumlede rundt, sparkede, smaskede, lavede sutte bevægelser, kælede med navlesnoren, og pillede næse med sin storetå  Jeg sagde også til Scannings Jordemoderen "Jeg troede da at han var vågen når han sparkede sådan" Og dertil svarede hun "Han sover heller ikke nu, men for ham gør det ingen forskel om han har åbne eller lukkede øjne, når han er derinde" Og det kan jeg selvfølgelig godt se! Men hun var utrolig dygtig til tage billeder, også lå han også i den samme ""stilling hele tiden på trods af hans bevægelser, sparken og div.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

LilyMarleen

noname skriver:

Sikke nogle fine billeder, nu glæder jeg mig endnu mere til jeg selv skal afsted på onsdag...

Det forstår jeg virkelig godt at du gør. Det er en helt utrolig oplevelse.

Anmeld

7. maj 2010

Loa

LadyRanda skriver:

Nej han ligger ikke og sover, han var faktisk meget aktiv da vi var deroppe, tumlede rundt, sparkede, smaskede, lavede sutte bevægelser, kælede med navlesnoren, og pillede næse med sin storetå  Jeg sagde også til Scannings Jordemoderen "Jeg troede da at han var vågen når han sparkede sådan" Og dertil svarede hun "Han sover heller ikke nu, men for ham gør det ingen forskel om han har åbne eller lukkede øjne, når han er derinde" Og det kan jeg selvfølgelig godt se! Men hun var utrolig dygtig til tage billeder, også lå han også i den samme ""stilling hele tiden på trods af hans bevægelser, sparken og div.

Kram

Nåh ja selvfølgelig...... D'oh, jeg gik bare ud fra lukkede øjne = han sov.....

Men hvor hyggeligt at se ham lave så meget forskelligt...... Må være en dejlig oplevelse

Anmeld

7. maj 2010

lululupo

Næææææ sikke fine billeder, hyggeligt hyggeligt

Anmeld

7. maj 2010

NoName

LadyRanda skriver:

Kram

HAHAHAHAHA pillede næse med storetåen....

sikke et syn...

Anmeld

7. maj 2010

LilyMarleen

noname skriver:

HAHAHAHAHA pillede næse med storetåen....

sikke et syn...

Det er helt ufatteligt hvor smidige de er derinde i mavsen! På det ene billede kan man godt se hans ene fod oppe ved sit hovede!

På scannings dvd'en, kan man også godt se at jeg griner af det, for hele skærmen hopper og danser! :-D

Anmeld

7. maj 2010

mullesmith2

Er jeg den eneste der syntes det er lidt uhyggeligt at man sådan kan se dem så tydeligt inden de overhovedet er kommet ud... huha får helt kuldegysninger.

Men pæn baby ellers

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

mullesmith2 skriver:

Er jeg den eneste der syntes det er lidt uhyggeligt at man sådan kan se dem så tydeligt inden de overhovedet er kommet ud... huha får helt kuldegysninger.

Men pæn baby ellers

Jeg synes også det er lidt skummelt.. - Men på en god måde..

Rigtig gode billeder af ham..

Marikka, 39+1

Anmeld

7. maj 2010

LilyMarleen

mullesmith2 skriver:

Men pæn baby ellers

Nej du er ikke den eneste! Jeg har haft det meget underligt med det, og har ikke rigtig ku sove natten derefter. Fordi der var så mange tanker der meldte sig. Det er utroligt underligt at vide så mange ting og detalier, syntes jeg! Men det er først kommet her bagefter, hvor jeg selv har fået scanningen. At det hele er blevet så underligt. Jeg tænkte slet ikke i de baner før, og jeg var selvfølgelig vildt nysgerrig efter at se bebsen!  

Anmeld

7. maj 2010

Tina2

Sikke da nogle superfine billeder, jeg skal også til dem i Hobro om nogle uger:-) Skal lige ha' bestilt en tid, er i uge 21 nu:-)

Var dernede i uge 17 og de er bare rigtig søde:-)

Hvor blir det spændende at se den lille mand når han kommer ud, og der er da bestemt ingen tvivl om at det er en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.