Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhhh. Jeg blev lige nød til at dele dem med jer.
Jeg er så forelsket, så forelsket Vores bette mand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op nogle gode og tydelige billeder af ham. Der kan man da rigtig se hvordan han ser ud
Hvor ser han sød ud Jeg skal selv afsted imorgen tidlig. Håber på at få ligeså gode billeder
mayapigen skriver:
Jaa og de her billeder, har jeg endda taget med min telefon, for at kunne overføre dem, de er noget tydligere de "ægte" Jeg er også bare super glad for dem. De er blevet lavet af Gaia i Hobro
ct skriver: Hvor ser han sød ud Jeg skal selv afsted imorgen tidlig. Håber på at få ligeså gode billeder
Det forstår jeg virkelig godt! Det var bare en super oplevelse at se sin lille dreng. Jeg lå også at tænte "Bare han dog snart kunne komme ud til mig" Rigtig go fornøjelse i morgen. Det er alle pengene værd.
Hvor er de bare gode;-) og hvor må i glæde jer ekstra meget til at få ham ud efter at have set ham på den måde
mynord skriver: Hvor er de bare gode;-) og hvor må i glæde jer ekstra meget til at få ham ud efter at have set ham på den måde
Ja for pokker! Og nu har jeg haft natten til at tænke over det hele. Og jeg syntes fakisk at det hele er blevet en smugle mere underligt. Men lysten til at han kommer ud, er bestemt ikke blevet mindre. :-) Det lyder måske underligt. Men jeg savner ham
Sikke nogle fine billeder, nu glæder jeg mig endnu mere til jeg selv skal afsted på onsdag...
Nej hvor ser han bare fin ud....... Ligner han sover...... De er godt nok tydelige....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128