Scannings billeder 28+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

LilyMarleen

Åhhh. Jeg blev lige nød til at dele dem med jer.

Jeg er så forelsket, så forelsket Vores bette mand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Liljesilas

Hold da op nogle gode og tydelige billeder af ham. Der kan man da rigtig se hvordan han ser ud

Anmeld

6. maj 2010

CamillaT89

Hvor ser han sød ud Jeg skal selv afsted imorgen tidlig. Håber på at få ligeså gode billeder

Anmeld

6. maj 2010

LilyMarleen

mayapigen skriver:

Jaa og de her billeder, har jeg endda taget med min telefon, for at kunne overføre dem, de er noget tydligere de "ægte" Jeg er også bare super glad for dem. De er blevet lavet af Gaia i Hobro

Anmeld

6. maj 2010

LilyMarleen

ct skriver:

Hvor ser han sød ud Jeg skal selv afsted imorgen tidlig. Håber på at få ligeså gode billeder

Det forstår jeg virkelig godt! Det var bare en super oplevelse at se sin lille dreng. Jeg lå også at tænte "Bare han dog snart kunne komme ud til mig" Rigtig go fornøjelse i morgen. Det er alle pengene værd.

Anmeld

6. maj 2010

9510

Hvor er de bare gode;-) og hvor må i glæde jer ekstra meget til at få ham ud efter at have set ham på den måde

Anmeld

7. maj 2010

LilyMarleen

mynord skriver:

Hvor er de bare gode;-) og hvor må i glæde jer ekstra meget til at få ham ud efter at have set ham på den måde

Ja for pokker! Og nu har jeg haft natten til at tænke over det hele. Og jeg syntes fakisk at det hele er blevet en smugle mere underligt. Men lysten til at han kommer ud, er bestemt ikke blevet mindre. :-) Det lyder måske underligt. Men jeg savner ham

Anmeld

7. maj 2010

NoName

Sikke nogle fine billeder, nu glæder jeg mig endnu mere til jeg selv skal afsted på onsdag...

Anmeld

7. maj 2010

NoName

Sikke nogle fine billeder, nu glæder jeg mig endnu mere til jeg selv skal afsted på onsdag...

Anmeld

7. maj 2010

Loa

Nej hvor ser han bare fin ud....... Ligner han sover......   De er godt nok tydelige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.