Hvor vigtigt er det sex der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Lone Jakobsen

her svinger det bare rigtigt meget. det kan være fra 2-3 gange om ugen...helt ned til en gang om måneden. der er intet pres, ingen følelse af at få for lidt. vi giver simpelthen udtryk for det når vi har lyst, og så er vi enige om at man sagtens kan tilfredsstille sig selv hvis den anden ikke lige har lyst.

til gengæld er vi super gode til at kysse, kramme og putte tæt hver aften....og det har ligesom taget over hvor sexen faldt fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

misslea

ligesom mange andre skriver, så varrierer det meget herhjemme... især efter jeg blev gravid!!!

Førhen havde vi vel sex 3-4 gange om ugen, men nu hvor jeg er gravid, kan jeg se, at i nogle perioder har jeg lyst HELE tiden og andre perioder kan der gå 2 uger imellem....!!!

For os er det en stor og vigtig del af vores forhold, at vi også husker at nyde hinanden på dén måde  Vi har været sammen siden jeg var 17 (ialt 8½ år nu, og været gift i snart 2 år!! Alligevel er vi faktisk stadig meget nyforelskede og kan stadig ikke helt lade hinanden være - og det er jo deeejligt! For JA - kærlighed, nærvær og opmærksomhed er OGSÅ VIRKELIG vigtigt, og or os ville det ikke fungere hvis der ikke var en stor del af det!!!

Så nej... sex betyder ikke ALT - men det betyder alligevel meget for os!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

1. juni 2010

Lullaby

Vi snakker rigtig meget om det. Især hvis der er problemer. Men udover det udveksler vi fantasier og ideer til det. Vi er meget lydhøre og eksperimenterer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.