Hvor vigtigt er det sex der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.764 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Kvindemin

Efter sm jeg har læst indlægget med Utroskab, sexliv og lign., blev jeg inspireret til at lave et indlæg og sexlivet generelt.

Så - hvor meget betyder du og din mands sexliv for jer?
Tænker - hvor tit sker det, mener du det er unormalt hvis det kun sker en gang om mdr., respektere du eller din mand den anden parts behov, osv osv.

Fortsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

B&J

mig og min kæreste er meget åben over for hinanden og kan snakke om alt så vi tager meget alvorligt hvad hinanden har lyst til og ikke har lyst til og det køre fint der

nu har jeg næsten lige født og vi har alle været syge så ikke så meget sex men normalt for os er ca 2 gange om uge og hvis det kun sker én´gang er det også okay og hvis vi ikke gør det er det da også helt okay smiler... for jeg ved hvor meget han elsker mig og det betyder virkelig meget og gider tænker endelig heller ikke så tit på hvor tit vi gør det for når vi gør det giver vi den fuldt ud og hvis den ene har lyst jamen så ender det altid med den anden også har hihihi

men vores sex er jo kun en virkelig stor bonus virkelig stor  for det er jo godt det der senge sjov hihhihi

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

Chritinap skriver:

Efter sm jeg har læst indlægget med Utroskab, sexliv og lign., blev jeg inspireret til at lave et indlæg og sexlivet generelt.

Tænker - hvor tit sker det, mener du det er unormalt hvis det kun sker en gang om mdr., respektere du eller din mand den anden parts behov, osv osv.

Fortsat god aften

Det er MEGA vigtigt for os :-) Efter vi er begyndt at dyrke sex igen kan jeg virkeligt mærke, at intimiteten er med til at give vores forhold dét dér specielle, som adskiller os fra "bare" kærester til KÆRESTER - RIGTIGE KÆRESTER ;-)

Det er vigtigt os - meget vigtigt ;-)

KNUS

Anmeld

6. maj 2010

9510

Chritinap skriver:

Fortsat god aften

Her hos os er det meget vigtigt at have et godt sex liv, vi dyrker hinanden lige så snart vi kan komme til det(han er desværre ikke meget hjemme, da han kører nord norge)

men det bliver til mange gange om måneden, gerne min 2 gange om dagen når han er hjemme

Og vi respekterer hinanden og ved hvad den anden gerne vil og ikke vil

Jeg ville ikke kunne nøjes med en gang om måneden og det ved jeg manden heller ikke kunne

Anmeld

6. maj 2010

Valle81

Hejsa;0)

Hmm, Tjah lidt af det hele:0)

Jeg synes det er vigtig men ikke altoverskyggende:0) Jeg mener ikke det bare er et must og at det skal være nu her og hele tiden, men jeg mener bestemt at et godt og sundt sexliv er vigtigt:0)

Sex er ikke dominerende i vores samliv, men det er heller ikke noget der "kun" sker en gang om måneden. Vi har et meget aktivt sexliv og bruger meget tid på det og på at snakke om det for at komme hinanden nærmere, finde nye ideer osv osv, da vi meget gerne vil være sikre på at vi får tilfredsstillet hinanden:0)

I graviditeten snakkede vi meget om hvad vi skulle gøre for at vores sexliv ikke gik i stå når jeg havde født. Men må så sig at det ikke har været noget problem, har aldrig haft så meget lyst til ham som efter fødslen, så 14 dage efter, så var det oppe at køre på fuldt blus:0)

Christina, som pt ikke får så meget sex, da han jo er væk 12 dage af gangen:0) He he

Anmeld

6. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Så længe det fungerer - så tænker man ikke så meget over det Vi har sex 1-3 gange om ugen, hvis vi ikker er syge eller jeg har mens. Vi har da for nogle år siden haft en periode, hvor det absolut ikke fungerede. Men så snakkede vi og blev enige om 1 gang om ugen. Så  kom der gang i det igen

Anmeld

6. maj 2010

Kvindemin

Jeg syntes bare det hele lyder så fantastisk, og på en måde for jeg lyst til at spørge 'hvordan gør i'?
Og på en anden måde, så har jeg ikke noget problem med at vi kun dyrker så lidt sex (en gang om mdr.)
Jeg har inderligt ikke lyst til mere, ikke overskud til mere og det kan både være frustrerende og okay, på samme tid.

I dag spurgte jeg ham, 'for du for lidt' ? - Nej, det syntes han ikke han gjorde. Ikke at han ikke havde lyst til mere, det måtte han da nok erkende at han havde, men han følte bare det var så rigtigt som det var nu, og han var tilfreds med ligesom at følge mine behov (med sex en gang om mdr. ca.)
Så længe jeg nød det når vi endelig var sammen, så var det dét vigtigste for ham

Vi har en datter, og er halvvejs med en ny - skal lige siges.
Men nogle gange kan det da godt virke lidt kedeligt

Anmeld

6. maj 2010

Mka

Uhh ved ikke lige hvor tit, imellem 1 og 4 gange om ugen. Jeg elsker at have sex , føler en god nærhed, i en travl hverdag. Vi er igang fra kl 6.10 og først hjemme omkring kl 18. Og så står den på mad osv, ( vi har ingen børn) og så må jer ærgelig indrømme at der ikke altid er energi.

Men hvad betyder mere end dejlige kys og et kram    det bare det bedste.

Anmeld

6. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Her sex slet ikke alt...

Nærhed - kærlighed - tryghed - det man er for hinanden osv er mere vigtig her

Frederic var 6 år undervejs, da vi ikke dyrker ret meget sex. Så vi har været heldig at ramme plet...

Prinsen er nu 20 mdr og ud over da han blev lavet, har vi haft sex 2 gange...

Vi har kendt hinanden i 8 år og været gift i 7 år.

Kort historie; Var udsat for incest i alderen 2½-6 år, dagligt. Hvilket gør jeg har svært ved sex, det er manden fuld klar over. Kan stadig ikke engang smøre ham i crem eller røre ham på bar hud...

Anmeld

6. maj 2010

AWO

Altså, inden jeg blev gravid, havde vi nok sex mellem en og tre gange ugen - nogle uger mere, andre mindre.

Efter jeg blev gravid, har jeg dog ikke haft den store lyst til sex. Der har været så meget, der har fyldt, og så har jeg også svært ved at føle mig sexet, når jeg render rundt med en kæmpe mave. Men så har vi til gengæld den aftale, at han skal have udløsning en gang om ugen. For selv om jeg ikke har lyst, har han jo, og jeg synes det er fedt at kunne tilfredsstille ham på den måde og mærke, hvor glad han er over, at jeg gider.

Jeg synes dog også, som nogle af de andre siger, at sex absolut ikke er alt. Nærhed (både fysisk og psykisk), kys og kærtegn er for mig mindst lige så vigtige. Så så længe de ting er der, gør det for mig ikke noget, at der en gang imellem går lidt længere tid mellem sex. Kæresten har det heldigvis på samme måde.

Og som du selv siger: så længe man bare nyder det, når man så er sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.