det var da et godt enme at tage op 
Inden jeg blev gravid havde vi sex hver, hveranden dag og det var jo rigtig fint dengang.. Da jeg blev gravid gik de første 3 mdr med at kaste op og have kvalme hele tiden, så der gik det ned ad bakke med sexlivet, så fik jeg lidt mave og kæresten havde svært ved at forbinde mig med noget sexet - pisse ærgeligt, men sådan følte han altså... Vi havde selvfølgelig sex af og til (et par gange i måneden) når han kunne finde lysten, men det var ikke som det plejede... Det gjorde mig utrolig ked af det i starten, for ville jo gerne have han tændte på mig, men vi snakkede det igennem mange gange og for ham var nærhed og bare at have mig tæt på, fuldt ud lige så godt på det tidspunkt. Og det er ikke bare noget han har sagt for at få mig glad
Nu har vi så ikke haft sex en måned, hvilket er det længeste nogensinde og jeg har tænkt mig at han skal forkæles lidt når han kommer hjem i nat
hvis ikke det er sidste gang inden jeg skal føde, så er det i hvert fald tæt på hehe..
Vi snakker faktisk tit om sex, og at vi ikke har det så tit, men det går ikke nogen af os på i hverdagen så så længe det ikke "ødelægger" noget, så er jeg godt tilfreds...
Samtidig skal det også lige siges at jeg har været plaget af plukkeveer siden uge 25, hvor jeg blev sygemeldt, det har også gjort at kæresten var lidt bange for at der skulle ske noget under sex... Alt i alt: Vi er begge to tilfredse, men vi glæder os da til at sexlivet igen er blomstret op

godnat tøser 
Anmeld