Hvor vigtigt er det sex der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Vidunderligeunger

det var da et godt enme  at tage op

Inden jeg blev gravid havde vi sex hver, hveranden dag og det var jo rigtig fint dengang.. Da jeg blev gravid gik de første 3 mdr med at kaste op og have kvalme hele tiden, så der gik det ned ad bakke med sexlivet, så fik jeg lidt mave og kæresten havde svært ved at forbinde mig med noget sexet - pisse ærgeligt, men sådan følte han altså... Vi havde selvfølgelig sex af og til (et par gange i måneden) når han kunne finde lysten, men det var ikke som det plejede... Det gjorde mig utrolig ked af det i starten, for ville jo gerne have han tændte på mig, men vi snakkede det igennem mange gange og for ham var nærhed og bare at have mig tæt på, fuldt ud lige så godt på det tidspunkt. Og det er ikke bare noget han har sagt for at få mig glad  

Nu har vi så ikke haft sex en måned, hvilket er det længeste nogensinde og jeg har tænkt mig at han skal forkæles lidt når han kommer hjem i nat hvis ikke det er sidste gang inden jeg skal føde, så er det i hvert fald tæt på hehe..

Vi snakker faktisk tit om sex, og at vi ikke har det så tit, men det går ikke nogen af os på i hverdagen så så længe det ikke "ødelægger" noget, så er jeg godt tilfreds...

Samtidig skal det også lige siges at jeg har været plaget af plukkeveer siden uge 25, hvor jeg blev sygemeldt, det har også gjort at kæresten var lidt bange for at der skulle ske noget under sex... Alt i alt: Vi er begge to tilfredse, men vi glæder os da til at sexlivet igen er blomstret op  

godnat tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Mi

Korte version: ORKER ikke sex. Er alt for træt.

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Her er det ca. 1 gang om ugen på nuværende tidspunkt og virkelig godt og dybt (ja altså ikke på den måde dybt )! Det er en rigtig vigtig del af vores forhold på den måde, at vi tydeligt kan mærke når det går for lang tid imellem, og tydeligt kan mærke den nærhed det giver når vi har oftere sex. Men der er også meget andet som er lige så vigtigt!

Vi ville egentlig gerne begge endnu mere, men vi er bare nogle klovne til at gå alt for sent i seng, og så er man bare ofte for træt. Så tror, at hvis vi gik i seng ved 22-23 tiden, så ville det være endnu mere!

Anmeld

20. maj 2010

Diana...

Åhh her svinger det så meget før jeg blev gravid havde vi sex hver dag og flere gange om dagen efter vi har født jamen det kan i periode være hver dag og andre perioder kan der godt gå flere uger i mellem. Vi synes hverken vi har for lidt eller for meget det fungere perfekt til os. 

Anmeld

1. juni 2010

Maria-s

En rigtig god debat synes jeg...

For mit vedkommende har mit sexliv ændret sig totalt efter jeg mødte min drømmemand. Før var det at sexe noget der kunne tælles på en enkelt hånd for de sidste 2 - 3 år af mit forhold til min x (til sammen!). 

Nu kan jeg ikke få nok...  Jeg har den dejligste kæreste som jeg elsker over alt på jorden og jeg kan mærke at sex (og kys/ kram og kærtegn) giver denne her tætte, tætte følelse. Sex afhjælper /afværger også alle de her småskænderier, for man har mere overskud til hinanden og mere lyst til at give plads til hinanden når vi kan mærke kærligheden fra den anden.

Sex er super vigtig for os begge og vi dyrker det helst flere gange om ugen og hvis der er gået en uges tid hvor der ikke har været plads og tid ja så kan vi godt klare 3 ture på en dag  (så sover man så dejligt hehe). Og lige nu prøver vi på at lave en lille baby, så så er det jo bare en rigtig god "undskyldning" for endnu mere gymnastik

Anmeld

1. juni 2010

NoName

MarianneSonne skriver:

kan godt være lidt med på den...

Anmeld

1. juni 2010

Chalala85

For mig betyder sex rigtig meget, men det er nok fordi vi elsker mere end vi "bare" har sex.. en god omgang sex er også super lækkert.. men jeg er vild med at elske med ham, det betyder så meget.

Hvor meget hed elskov vi har er forskelligt men minimum 2 gange om ugen alt afhægigt af hvor travlt han har med firmaerne.

Jeg tror det er super vigtigt man snakker sammen om hvilket behov begge parter har for sex/elskov

Men så længe begge parter trives og er glade er det jo det vigtigste og et kærligt kram efterfuldt af et lækkert kys kan helt sikkert også få mig til at svæve højt på skyerne

Anmeld

1. juni 2010

klmf

MarianneSonne skriver:

Det er (desværre) også der jeg er lige nu - vil meget hellere have en lur og et kram

Håber at det bliver bedre når bassen forhåbentlig snart begynder at sove lidt længere intervaller om natten

Anmeld

1. juni 2010

VIPpigen

Her fejler det ikke noget, vi har stadig mellem 1-6 gange om ugen, nogen gange mere. Og som mange også skriver her, så er det også bare så virgtigt med nærhed, kærtegn og kys. Vi laver en masse sammen når det er han er hjemme, han kan rigtig godt li at lave mad (han elsker pasta) men hader at lave salat, så når det er ham der laver mad, jamen så er jeg gerne med i køkkenet og laver så noget salat, og der bliver da også kysset og kælet mellem madlavningen.

Det eneste som er en skam ved vores sexliv er at vi næsten altid havner i sofaen, eller sengen, vi når ikke rigtig andre steder fordi vi ikke kan lade hinanden være. Hvilket vel egentligt er en god ting. Og her bliver der også gået til den selvom vi er gravide, og han har heldigvis stadig ligeså meget lyst som jeg har selvom kiloerne begynder at liste på... Vi har begge haft en periode mellem 5 og 9 uge, fordi jeg blødte lidt der, så vi var begge lidt mere forsigtige, men det er efterhånden stoppet, og tager det mere roligt hvis jeg bløder lidt efter vi har hygget på lagnet.

Men ja sex, det er jo forskelligt hvilket behov man har, og det gælder jo både en selv, og partneren.  Så er endelig kommet frem til at hvis man bare har det godt selv i ens forhold, så kan andre da mene hvad de vil...

Anmeld

1. juni 2010

Shibby

Kort: Det er mega vigtigt for mit vedkommene. Ligepå og hårdt. Helst et par gange dagligt Uden sex så kunne vi ligeså godt nøjes med at være venner i min verden

Men ja. Interessant debat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.