Opdatering:så er det galt med hunden igen... :( (bad news)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Mira0911

Zette skriver:

Nej jeg kan så godt forstå at det er hårdt. Jeg ville vræle i flere uger hvis det var en af mine hunde der pludselig "måske" skulle afsted... Elsker dem højere end livet

Håber han blot halter lidt og at det går væk... Hunde burde leve forevig

Vil også selv tude som en gal.... Håber virkelig det bedste for ham...  

Her på side 2 i tråden, er der to billeder af ham, det ene kan man sagtens se hvordan han har det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Delilah

Min more havde det samme problem med hendes labrador. Den havde også fået noget slidgigt i skulderen, men til gengæld viste det sig rent faktisk at det foder hun fik fra dyrlægen hjalp og nu løber han rundt og har det sjovt igen Så vil da krydse fingre for at foderet virker for dig.

Anmeld

7. maj 2010

Mira0911

Delilah skriver:

Min more havde det samme problem med hendes labrador. Den havde også fået noget slidgigt i skulderen, men til gengæld viste det sig rent faktisk at det foder hun fik fra dyrlægen hjalp og nu løber han rundt og har det sjovt igen Så vil da krydse fingre for at foderet virker for dig.

Vi har ikke fået konstateret endnu om det er slidgigt... Han er nu på medicin imod sit halt... Hvis det ikke har hjulpet ham om en uge, skal han ind og røngten fotograferes, for at tjekke om det er slidgigt...

Vi håber det bare er en forstuvning....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.