et lille chok, og en aftentur på fødegangen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

det kan jeg godt følge dig i jeg ved heller ikke hvordan jeg skulle kunne gå gennem hverken en alm. fødsel eller PKS uden ham... 

Lige præcis! Og jeg har også undskyldt på forhånd, hvis nu jeg kommer til at vrisse ad ham - hvilket måske godt kunne ske..

Hvor skal du føde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Lige præcis! Og jeg har også undskyldt på forhånd, hvis nu jeg kommer til at vrisse ad ham - hvilket måske godt kunne ske..

Hvor skal du føde?

samme her

Jeg skal føde i herning. det tager 3 kvarter i bil - så håber det er om natten vi skal kører.. 

Anmeld

7. maj 2010

AWO

Ja, det var da godt nok lidt langt... Lad os håbe, der ikke er nogen af os, der skal af sted i myldretiden! Ellers bliver det nemlig også lidt af et problem for os at komme til Hvidovre, da vi skal ind mod KBH for at komme derhen.

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Ja, det var da godt nok lidt langt... Lad os håbe, der ikke er nogen af os, der skal af sted i myldretiden! Ellers bliver det nemlig også lidt af et problem for os at komme til Hvidovre, da vi skal ind mod KBH for at komme derhen.

oh fuck ... hvad så hvis baby vil ud kl. 16-1700?? mindedes at kbh er frygtelig i det tidsrum..

Anmeld

7. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

oh fuck ... hvad så hvis baby vil ud kl. 16-1700?? mindedes at kbh er frygtelig i det tidsrum..

Hellere det end kl. 8! Om eftermiddagen går trafikken heldigvis den anden vej.

Er i ved at være helt klar til den lille? Vi er så småt ved at være på plads, selv om de sidste detaljer stadig mangler..

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Hellere det end kl. 8! Om eftermiddagen går trafikken heldigvis den anden vej.

Er i ved at være helt klar til den lille? Vi er så småt ved at være på plads, selv om de sidste detaljer stadig mangler..

nåh ja, kl. 8 er da selvfølgelig værre..  du skal føde kl. 3 om natten

Ja, vi er faktisk ved at være færdige med både børneværelse, badeværelse (der skulle laves et puslearrangement o.l.) vi skal lige ha hentet de ting vi har bestilt i ønskebørn så div. kan blive vasket og sådan... barnevognen skal også lige ud og luftes på terassen jeg har bestemt mig for at jeg ikke er overtroisk, så vognen kommer altså bare op i lejligheden... så kan jeg gå og nyde den

Anmeld

7. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

nåh ja, kl. 8 er da selvfølgelig værre..  du skal føde kl. 3 om natten

Ja, vi er faktisk ved at være færdige med både børneværelse, badeværelse (der skulle laves et puslearrangement o.l.) vi skal lige ha hentet de ting vi har bestilt i ønskebørn så div. kan blive vasket og sådan... barnevognen skal også lige ud og luftes på terassen jeg har bestemt mig for at jeg ikke er overtroisk, så vognen kommer altså bare op i lejligheden... så kan jeg gå og nyde den

Det lyder som en plan! Så kan vi også blive der længst muligt, når nu man kun får to overnatninger, før man skal hjem.

Dejligt! Der er altså intet bedre end at få alle de fine ting hjem, som man har købt.  Jeg giver heller ikke så meget for den overtro. Det bliver da alt for besværligt, hvis man først skal hente vognen efter fødslen! Hvad har i købt for en?

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Det lyder som en plan! Så kan vi også blive der længst muligt, når nu man kun får to overnatninger, før man skal hjem.

Dejligt! Der er altså intet bedre end at få alle de fine ting hjem, som man har købt.  Jeg giver heller ikke så meget for den overtro. Det bliver da alt for besværligt, hvis man først skal hente vognen efter fødslen! Hvad har i købt for en?

jamen efter lang tids snak frem og tilbage blev vi (jeg) enige om det skulle være en emmaljunga.. den er godt nok lidt dyr, men jeg har drømt om den så længe hvad med jer?? Vi fik så et lille tilskud til den i julegave, af mine forældre - det var dejligt

Anmeld

7. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

jamen efter lang tids snak frem og tilbage blev vi (jeg) enige om det skulle være en emmaljunga.. den er godt nok lidt dyr, men jeg har drømt om den så længe hvad med jer?? Vi fik så et lille tilskud til den i julegave, af mine forældre - det var dejligt

De er altså også fine!!  Rigtig mange, søde detaljer..

Vi har været møgfornuftige og har købt en brugt. Leons kusine havde en, der godt nok var 3 år gammel, men stort set ikke brugt, da deres dreng aldrig rigtig kom til at sove i den. Det er en Brio, og faktisk rigtig lækker, når lige den er gjort rent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.