et lille chok, og en aftentur på fødegangen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Godt, at alt var OK - og nej, hvor er han dejlig, din mand!! Han bliver da bare den bedste far,  når han allerede bekymrer sig sådan nu.  Han må virkelig have været bekymret, hvis han også har ringet til sine forældre.

Jeg er også godt 36 uger henne, og min kæreste er også ved at være ret pylret. Han skal til polterabend på lørdag, og har fået mig til at få besøg af en veninde, for tænk nu, hvis der sker noget, og jeg er alene hjemme!? Ih altså, de mænd...  

åhr, hvor dejligt!! Jeg bliver slæbt med til ALT lige i tiden. Vi tager selvfølgelig bare tidligere hjem, men jeg må ikk sidde derhjemme alene hihi.. de to dage her hvor jeg er alene hjemme fordi han er på arbejde har han fået sine forældre til at spørge på arbejdet om de må gå hvis der sker noget  øhh, søde skat. Jeg skal først føde sidst i maj hihi... men det er KUN dejligt... 

hvornår har du termin??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

FruEllingsen

Dejligt at høre at alt var som det skulle være med jeres lille pige.. hun slapper nok bare en masse af så hun har noget energi når hun skal ud til far og mor

Anmeld

6. maj 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Dejligt at høre at alt var som det skulle være med jeres lille pige.. hun slapper nok bare en masse af så hun har noget energi når hun skal ud til far og mor

ja det var også deres svar dejligt at få det tjekket.. og HOLD DA HELT KÆFT hvor var det bare en fantastisk jordemoder der lavede den scanning.. katja andersen hedder hun. hun må gerne tage imod ved min fødsel

Anmeld

6. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

åhr, hvor dejligt!! Jeg bliver slæbt med til ALT lige i tiden. Vi tager selvfølgelig bare tidligere hjem, men jeg må ikk sidde derhjemme alene hihi.. de to dage her hvor jeg er alene hjemme fordi han er på arbejde har han fået sine forældre til at spørge på arbejdet om de må gå hvis der sker noget  øhh, søde skat. Jeg skal først føde sidst i maj hihi... men det er KUN dejligt... 

hvornår har du termin??

Herligt!!  Det er altså skægt, så pylret de bliver. Men jeg synes nu, det er rart, det viser jo bare, at de glæder sig lige så meget som man selv gør, og det er så deres måde at vise det på.

Jeg har termin d. 30. maj, men håber lidt på, der sker noget inden. Hun ligger i hvert fald med hovedet helt ned i bækkenet,  og min JM mente, det godt kunne være, jeg ikke gik helt til terminen. Og jeg synes også, at min plukkeveer har taget til her på det sidste. Men det kan så lige så godt være mig selv, der går lidt i selvsving og mærker ting, der ikke er der...  Hvad med dig?

Anmeld

6. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Herligt!!  Det er altså skægt, så pylret de bliver. Men jeg synes nu, det er rart, det viser jo bare, at de glæder sig lige så meget som man selv gør, og det er så deres måde at vise det på.

Jeg har termin d. 30. maj, men håber lidt på, der sker noget inden. Hun ligger i hvert fald med hovedet helt ned i bækkenet,  og min JM mente, det godt kunne være, jeg ikke gik helt til terminen. Og jeg synes også, at min plukkeveer har taget til her på det sidste. Men det kan så lige så godt være mig selv, der går lidt i selvsving og mærker ting, der ikke er der...  Hvad med dig?

hvorfor dælan har jeg ikk opdaget "dig" noget før?? jeg har termin d. 31. maj... det er jo relativt tæt kan man sige  

jeg fik også af vide jeg ville føde før, i uge 37-38 ca. fordi livmoderhalsen var blevet meget kortere på kort tid  - men nu er den normal igen (øv) hehe... men så får hun da den tid hun "skal" i ovenen... 

Skal have hende vendt på mandag, det er jeg meget spændt på

Anmeld

6. maj 2010

Muffinmor

Sådan en høne far får min baby også. han mener at jeg absolut ikke kan bære noget, for tænk nu hvis... og hver gang vi har sex siger han bagefter, "nu er jeg bekymret for baby", hvor jeg må svare "ej pjat med dig, den syntes bare det er sjovt, ligesom at være i tivoli "

Anmeld

6. maj 2010

AWO

BlyViol skriver:

hvorfor dælan har jeg ikk opdaget "dig" noget før?? jeg har termin d. 31. maj... det er jo relativt tæt kan man sige  

jeg fik også af vide jeg ville føde før, i uge 37-38 ca. fordi livmoderhalsen var blevet meget kortere på kort tid  - men nu er den normal igen (øv) hehe... men så får hun da den tid hun "skal" i ovenen... 

Skal have hende vendt på mandag, det er jeg meget spændt på

Godt spørgsmål!! Skægt, når nu vi er så tæt på hinanden - og så skal vi endda begge ha en pige. Men det er da godt, vi fandt ud af det nu, så kan vi have vores egen lille konkurrence om, hvem der mon føder først - og hvis mand, der bliver den værste hønefar.  

Ja, på den ene side vil man gerne have hende ud i god tid, så man ikke skal gå og vente så længe, men på den anden side skal hun jo helst blive derinde så længe som muligt, så hun er helt, som hun skal være, når hun kommer ud. Men alligevel, 38+ ville nu være ret fint, synes jeg.

Spændende! Krydser fingre for, at det lykkes. Hvordan er det nu, chancerne er for det?

Anmeld

6. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Godt spørgsmål!! Skægt, når nu vi er så tæt på hinanden - og så skal vi endda begge ha en pige. Men det er da godt, vi fandt ud af det nu, så kan vi have vores egen lille konkurrence om, hvem der mon føder først - og hvis mand, der bliver den værste hønefar.  

Ja, på den ene side vil man gerne have hende ud i god tid, så man ikke skal gå og vente så længe, men på den anden side skal hun jo helst blive derinde så længe som muligt, så hun er helt, som hun skal være, når hun kommer ud. Men alligevel, 38+ ville nu være ret fint, synes jeg.

Spændende! Krydser fingre for, at det lykkes. Hvordan er det nu, chancerne er for det?

det er 50/50 for at det lykkedes at vende overhovedet. 90% chancer for hun bliver liggende på hovedet, hvis de kan vende hende

Vælger jeg så en sædefødsel i tilfælde af de ikke kan vende hende så er der 70% chance for det ender i AKS så  for de godt kan vende hende på mandag!!!! 

Ja, vi må lige up-to-date når der sker noget ved den ene eller den anden

Hvor skal du føde og skal manden med??

Anmeld

7. maj 2010

AWO

Øv! Skal nok krydse alt, der kan krydses. Du skriver vel en opdatering, når det er sket?

Jeg skal føde på Hvidovre, og du kan tro, han skal med! Hvem skal jeg ellers vrisse ad, når det gør ondt?

Pjat, han vil selvfølgelig rigtig gerne, og har heldigvis også mulighed for at blive derinde sammen med mig i de to-tre døgn, man må være der. Jeg kan slet ikke forestille mig, han ikke skulle være der for at hjælpe mig igennem det.

Anmeld

7. maj 2010

Vidunderligeunger

Anke skriver:

Øv! Skal nok krydse alt, der kan krydses. Du skriver vel en opdatering, når det er sket?

Jeg skal føde på Hvidovre, og du kan tro, han skal med! Hvem skal jeg ellers vrisse ad, når det gør ondt?

Pjat, han vil selvfølgelig rigtig gerne, og har heldigvis også mulighed for at blive derinde sammen med mig i de to-tre døgn, man må være der. Jeg kan slet ikke forestille mig, han ikke skulle være der for at hjælpe mig igennem det.

det kan jeg godt følge dig i jeg ved heller ikke hvordan jeg skulle kunne gå gennem hverken en alm. fødsel eller PKS uden ham... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.