Yay... :) Super god dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

aj tak men jeg er altså en fedeberg   jeg må prøve mig med et par i størrelse large, jeg er simpelthen ikke en buksepige (jeg har kun et par bukser!), men det er så træls når strømpebukserne presser på maven

Jeg var også lige inden jeg blev gravid, blevet sådan en rigtig kjole/nederdel pige hehe... Men altså lige i øjeblikket, så vil jeg sige, at jeg KUN går i kropsnært jeg VIL IKKE have min mavse misforstået som flæsk   Men jeg har også et par tætsiddende kjoler Så derfor skal der strømpebukser til. Jeg har savnet dem... Og jeg bryds mig ikke såååååeee meget om leggins. Har dog 2 par gravidleggins

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Jeg har haft en dejlig onsdag.

Vi hat afleveret mandens prøve på fertilitetsklinikken, og set stedet første gang..

Jeg har været ved bageren og købe rundstykker til mig selv, da manden var taget på arbejde. De blev spist med nutella

Har været ved frisøren, og har kastet mig ud i en helt ny frisure.

Har shoppet gaver sammen med en veninde - til en veninde.

Og nu sidder jeg her, men er mega træt, så burde egentlig bare trille i seng..

Super god dag!

Det lyder bare super godt altså!!! Jeg krydser fingre for at heldet kommer til jer.

skønt med en ny frisure... Kommer der lige et billede på?

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

TbCp skriver:

Helt vildt!

Jeg er jo privat dagplejer så har lidt dårlig samvittighed overfor forældrene.... men heldigvis er det kun 4 dage det går ud over, da jeg i forvejen havde fri onsdag/torsdag/fredag i næste uge

Ja, det er sku noget pis det med at være syg, når man er selvstændig... Har du ikke noget netværk med andre private i din omegn?

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Det lyder bare super godt altså!!! Jeg krydser fingre for at heldet kommer til jer.

skønt med en ny frisure... Kommer der lige et billede på?

Narh, men jeg kan da lige sende dig koden, når nu du spørger så pænt

Anmeld

6. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Eirene har fået mit barselsvikariat... hun har været til samtale idag. jeg er SÅ glad. Det er bare helt vildt fedt...

Så har min veninde Lykke været til NF og det er gået super godt.

Husbonni skal starte til Kajak idag, så han har hoppet rundt splitter nøgen og forsøgt at tage sin våddragt på (det lykkes til sidst - lækker husbonni).

Og jeg har nået det jeg ville.... OG jeg har fået købt mig 3 par gravid strømpebukser OG fået farvet bryn og vipper.

- også kommer der jo DH!!!... YAY.

Er din onsdag en go onsdag?

Jeg har haft en fed onsdag. Afleverede en glad Bastian i børnehaven...

Fik Felix til lægen og han blev stukket 2 gange - det var selvfølgelig ikke så sjovt, for det var lige i middagslur-tiden, og han blev selvfølgelig skrup hysterisk, og gik kold i bilen på vej hjem....

Nåh hjemme igen lagde jeg Felix ud at sove, og smuttede i byen efter bleer, mens olde lyttede efter Felix.

Hjemme igen fik jeg the og chokoladekage hos olde. Og så vågnede Felix, og jeg trillede med barnevognen op og hentede Bastian i børnehaven.....

Bastian har slet ikke tisset i sine bukser idag (5 dage blefri).

Og så kom min bedste veninde, og vi har lavet kagepynt til 2 kager hele aftenen, og vi fik faktisk lavet rigtig meget
Jeg har lige kørt Ditte hjem, og nu sidder jeg her og ser hvad jeg gik glip af i løbet af dagen....

Anmeld

6. maj 2010

oo

Zafir skriver:

Jeg var også lige inden jeg blev gravid, blevet sådan en rigtig kjole/nederdel pige hehe... Men altså lige i øjeblikket, så vil jeg sige, at jeg KUN går i kropsnært jeg VIL IKKE have min mavse misforstået som flæsk   Men jeg har også et par tætsiddende kjoler Så derfor skal der strømpebukser til. Jeg har savnet dem... Og jeg bryds mig ikke såååååeee meget om leggins. Har dog 2 par gravidleggins

det er jo det, jeg skruer mig også ned i aalt hvad der sidder tæt og så står jeg nede i netto og strutter alt det bedste jeg har lært en fra Sørens arbejde havde gættet jeg var gravid allerede i uge 8 eller sådan noget fordi jeg havde stået og svajet nede i byen

lige nu går jeg kun i mine ballonbukser og mine natbukser, det er det eneste der ikke trykker på maven.

Anmeld

6. maj 2010

eirene

Jeg er også superglad for at jeg har fået dit vikariat. Det bliver så rart at komme i gang igen.

I dag sumper jeg for fuld skrue. Skal vist snart i bad og handle lidt. Har bestilt en ny bærbar på nettet. Og fandt en kosmetolog der havde tid til at give mig en ansigtsbehandling allerede i morgen. Utroligt hvad man kan gøre på nettet... hehe..

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

eirene skriver:

Jeg er også superglad for at jeg har fået dit vikariat. Det bliver så rart at komme i gang igen.

I dag sumper jeg for fuld skrue. Skal vist snart i bad og handle lidt. Har bestilt en ny bærbar på nettet. Og fandt en kosmetolog der havde tid til at give mig en ansigtsbehandling allerede i morgen. Utroligt hvad man kan gøre på nettet... hehe..

Det er jo også bare med at nyde sumpe tiden inden det for alvor går løs igen Yay...

Folk er ved at falde lidt til ro igen, med tanken om at vi har fundet en vikar haha... Eskild havde kommet til at skrive i nyhedsbrevet: Zafir går på barsel og vi prøver at finde en vikar... Han hvade bare glemt at skrive HVORNÅR jeg gik på barsel og der var overlap!!! FNIS...

Så der har været STORM på mit kontor og min telefon... ER DU GÅET FRA?!??!?!?!!

Men jeg laver en kage, så de opdager det, når det er. hehe... Og jeg skal jo også præsentere dig

Anmeld

6. maj 2010

eirene

Zafir skriver:

Det er jo også bare med at nyde sumpe tiden inden det for alvor går løs igen Yay...

Folk er ved at falde lidt til ro igen, med tanken om at vi har fundet en vikar haha... Eskild havde kommet til at skrive i nyhedsbrevet: Zafir går på barsel og vi prøver at finde en vikar... Han hvade bare glemt at skrive HVORNÅR jeg gik på barsel og der var overlap!!! FNIS...

Så der har været STORM på mit kontor og min telefon... ER DU GÅET FRA?!??!?!?!!

Men jeg laver en kage, så de opdager det, når det er. hehe... Og jeg skal jo også præsentere dig

Det er meget godt klaret. Men så er der da ingen der er i tvivl om at du er gravid... hihi

Ja, jeg skal da præsenteres.. Gerne når der er kage..hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.