Zafir skriver:
Eirene har fået mit barselsvikariat... hun har været til samtale idag. jeg er SÅ glad. Det er bare helt vildt fedt...
Så har min veninde Lykke været til NF og det er gået super godt.
Husbonni skal starte til Kajak idag, så han har hoppet rundt splitter nøgen og forsøgt at tage sin våddragt på (det lykkes til sidst - lækker husbonni).
Og jeg har nået det jeg ville.... OG jeg har fået købt mig 3 par gravid strømpebukser OG fået farvet bryn og vipper.
- også kommer der jo DH!!!...
YAY.
Er din onsdag en go onsdag?
Jeg har haft en fed onsdag. Afleverede en glad Bastian i børnehaven...
Fik Felix til lægen og han blev stukket 2 gange - det var selvfølgelig ikke så sjovt, for det var lige i middagslur-tiden, og han blev selvfølgelig skrup hysterisk, og gik kold i bilen på vej hjem....
Nåh hjemme igen lagde jeg Felix ud at sove, og smuttede i byen efter bleer, mens olde lyttede efter Felix.
Hjemme igen fik jeg the og chokoladekage hos olde. Og så vågnede Felix, og jeg trillede med barnevognen op og hentede Bastian i børnehaven.....
Bastian har slet ikke tisset i sine bukser idag (5 dage blefri).
Og så kom min bedste veninde, og vi har lavet kagepynt til 2 kager hele aftenen, og vi fik faktisk lavet rigtig meget

Jeg har lige kørt Ditte hjem, og nu sidder jeg her og ser hvad jeg gik glip af i løbet af dagen....
Anmeld