Yay... :) Super god dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Eirene har fået mit barselsvikariat... hun har været til samtale idag. jeg er SÅ glad. Det er bare helt vildt fedt...

Så har min veninde Lykke været til NF og det er gået super godt.

Husbonni skal starte til Kajak idag, så han har hoppet rundt splitter nøgen og forsøgt at tage sin våddragt på (det lykkes til sidst - lækker husbonni).

Og jeg har nået det jeg ville.... OG jeg har fået købt mig 3 par gravid strømpebukser OG fået farvet bryn og vipper.

- også kommer der jo DH!!!... YAY.

Er din onsdag en go onsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Jibbe

Ja det er en super dag! Har fået lovet nok timer på jobbet til at slippe for at skulle på ung-i-job kursus inden jeg går på ferie 31. maj (og barsel 4 juli)...

Nu er jeg ved at bage muffins og kanelsnegle til imorgen hvor jeg skal ned til min helt egen sømand i Århus og han elsker kager...

Og vejret... det er skønt! Det kan da kun være en god onsdag!

Anmeld

5. maj 2010

Bavianis

Jeg ligger på sofaen og kan dufte ovnlkylling - og IKKE frysepizza! Jeg kan også kun sige YAY!

Anmeld

5. maj 2010

oo

ikke en helt så god en onsdag som din - jeg har fx ikke set min mand springe nøgen rundt (endnu )

hvor køber du gravid strømpebukser????

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ikke en helt så god en onsdag som din - jeg har fx ikke set min mand springe nøgen rundt (endnu )

hvor køber du gravid strømpebukser????

Jamen altså - jeg var da også ved at dø af chock!! Jeg har været i 3 H&M butikker også endte jeg i vores lille bitte H&M i holbæk og der var skuda en helt masse forskellige at vælge imellem Ikke særlig dyre eller noget. både strømpebukser og leggins (gamasher!!! - hader det bare skal hedde noget fancy ) hehe.

Så det var altså bare dejligt. 229 kr for 3 forskellige slags. 1 par i 100 denier og 2 par i 60, med bomulds blend skønt.

(det var nu dejlig at se ham springe nøgen rundt og forsøge at stoppe sig i sin våddragt fnis).

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Bavianis skriver:

Jeg ligger på sofaen og kan dufte ovnlkylling - og IKKE frysepizza! Jeg kan også kun sige YAY!

hihi... det lyder som dejlig varieret kost i holder jer derhjemme. Vil nu også hellere dufte ovnkylling end frysepizza yay!!... hehe.

Anmeld

5. maj 2010

oo

Zafir skriver:

Jamen altså - jeg var da også ved at dø af chock!! Jeg har været i 3 H&M butikker også endte jeg i vores lille bitte H&M i holbæk og der var skuda en helt masse forskellige at vælge imellem Ikke særlig dyre eller noget. både strømpebukser og leggins (gamasher!!! - hader det bare skal hedde noget fancy ) hehe.

Så det var altså bare dejligt. 229 kr for 3 forskellige slags. 1 par i 100 denier og 2 par i 60, med bomulds blend skønt.

(det var nu dejlig at se ham springe nøgen rundt og forsøge at stoppe sig i sin våddragt fnis).

jeg sidder og overvejer at købe en våddragt til Sørens fødselsdag bare for at få samme fornøjelig syn

oh jamen! jeg må lige kigge i h&m så...når vi kommer til en "rigtig by" SUK!

Anmeld

5. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Så lækker onsdag.

Altså mine onsdage er jo altid skønne når der er DH Dog begynder fodbold snart, og det plejer at være på tv 2, så DH ikke blir vist ;(

Men har været ude og sige hej og ja tak til plads i dagpleje Og hun var bare så sød, og Vito var allerede rigtig glad for hende

Så har jeg været ude og gå en laaaang tur, med Vito og Bumle.

Og efter aftens maden gik vi ned i gården, alle sammen, så bumle kunne lege med alle de andre hunde og Vito fik alle de "gamle" damer til at smelte

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg sidder og overvejer at købe en våddragt til Sørens fødselsdag bare for at få samme fornøjelig syn

oh jamen! jeg må lige kigge i h&m så...når vi kommer til en "rigtig by" SUK!

HAHA... det var kanon. Han har købt den i netto sidste år. En spotvare rest eller noget til 2-300 kr...! Vildt

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Min onsdag var dejlig. Nok den bedste onsdag i mit liv... Amningen kom op at køre og mine to bedste veninder så guldklumpen for første gang - det var de smukkeste smil gennem tårer Mormor var i Bilka og købe en blespand for os - men kom hjem med endnu mere nyt tøj, sutteflasker og en masse andet lux   OG jeg har været I BAD YAY!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.