Yay... :) Super god dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

TbCp

Ikke så god en onsdag...

Har brugt aftenen på lægevagten og har nu fået besked på at holde mit ben i ro den næste uge.... så intet arbejde de næste dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

jeg sidder og overvejer at købe en våddragt til Sørens fødselsdag bare for at få samme fornøjelig syn

oh jamen! jeg må lige kigge i h&m så...når vi kommer til en "rigtig by" SUK!

H&M har leggins til gravide på deres net-side, der købte jeg mine;-)

Anmeld

5. maj 2010

oo

Bavianis skriver:

H&M har leggins til gravide på deres net-side, der købte jeg mine;-)

jeg er bare bange for jeg er for fed  jeg bruger 46/48 i strømpebukserne fra netto, så jeg tror ikke jeg kan passe h&m's

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Ikke så god en onsdag...

Har brugt aftenen på lægevagten og har nu fået besked på at holde mit ben i ro den næste uge.... så intet arbejde de næste dage

Hvad er der sket med dit ben?!

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg er bare bange for jeg er for fed  jeg bruger 46/48 i strømpebukserne fra netto, så jeg tror ikke jeg kan passe h&m's

Jeg forstår det bare ikke. For jeg syntes bare ikke jeg har set billeder af dig, der får dig til at se overvægtig ud altså... Mmmm.

Men gravidstrømpebukser og leggins i str. large ... det må da være fint

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Zafir skriver:

Hvad er der sket med dit ben?!

I lørdags havde jeg siddet på gulvet, da jeg rejste mig gav det et kæmpe knæk! Og så gjorde det bare ondt resten af dagen.

Jeg har lidt bøvl med knæene i forvejen så ville lige se de næste dage om det ikke blev bedre, men det hævede og blev mere og mere ømt og idag kunne jeg ikke bukke det.

Så en tur til vagtlægen som mente det var en kraftig forvridning. Han ville ikke rykke rundt på det og undersøge det nærmere fordi det var så ømt.

Så en uge på langs..... og jeg har fødselsdag fredag der gider jeg da ikke ligge i sengen

Anmeld

5. maj 2010

oo

Zafir skriver:

Jeg forstår det bare ikke. For jeg syntes bare ikke jeg har set billeder af dig, der får dig til at se overvægtig ud altså... Mmmm.

Men gravidstrømpebukser og leggins i str. large ... det må da være fint

aj tak men jeg er altså en fedeberg   jeg må prøve mig med et par i størrelse large, jeg er simpelthen ikke en buksepige (jeg har kun et par bukser!), men det er så træls når strømpebukserne presser på maven

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Jeg har haft en dejlig onsdag.

Vi hat afleveret mandens prøve på fertilitetsklinikken, og set stedet første gang..

Jeg har været ved bageren og købe rundstykker til mig selv, da manden var taget på arbejde. De blev spist med nutella

Har været ved frisøren, og har kastet mig ud i en helt ny frisure.

Har shoppet gaver sammen med en veninde - til en veninde.

Og nu sidder jeg her, men er mega træt, så burde egentlig bare trille i seng..

Super god dag!

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

TbCp skriver:

I lørdags havde jeg siddet på gulvet, da jeg rejste mig gav det et kæmpe knæk! Og så gjorde det bare ondt resten af dagen.

Jeg har lidt bøvl med knæene i forvejen så ville lige se de næste dage om det ikke blev bedre, men det hævede og blev mere og mere ømt og idag kunne jeg ikke bukke det.

Så en tur til vagtlægen som mente det var en kraftig forvridning. Han ville ikke rykke rundt på det og undersøge det nærmere fordi det var så ømt.

Så en uge på langs..... og jeg har fødselsdag fredag der gider jeg da ikke ligge i sengen

ÆV I KARRY ALTSÅ!!!!

Jeg håber det hurtigt bliver bedre. knæ er bare nogen trælse nogen altså!!!!...

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Zafir skriver:

ÆV I KARRY ALTSÅ!!!!

Jeg håber det hurtigt bliver bedre. knæ er bare nogen trælse nogen altså!!!!...

Helt vildt!

Jeg er jo privat dagplejer så har lidt dårlig samvittighed overfor forældrene.... men heldigvis er det kun 4 dage det går ud over, da jeg i forvejen havde fri onsdag/torsdag/fredag i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.