kære mødrer, husk jer selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

CS

nutche skriver:

så håber vi på strålende solskin

Uha ja - det er sikkert ikke så hyggeligt at sidde i regnvejr og spise softis, ellers må den stå på Paradis is

Håber også kagen smager helt fortrinligt og at du kan nyde den i solen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

NinaNymannMadsen

det bliver min første morsdag som mor jo så min datter er for lille til at forstå og kæresten hvis jeg kender ham ret så glemmer han det selvom det står med store fede bogstaver i kaldenderen. han glemmer nok også sin egen mor det skulle ikke undre mig.

vi skal også til konfirmation den dag ved min kusine, men jeg køber en buket blomster til min mor eller finder ud af med min søster om af vi deler om en gave til hende da hun abre er jordens mest vidunderlige mor.

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

det bliver min første morsdag som mor jo så min datter er for lille til at forstå og kæresten hvis jeg kender ham ret så glemmer han det selvom det står med store fede bogstaver i kaldenderen. han glemmer nok også sin egen mor det skulle ikke undre mig.

vi skal også til konfirmation den dag ved min kusine, men jeg køber en buket blomster til min mor eller finder ud af med min søster om af vi deler om en gave til hende da hun abre er jordens mest vidunderlige mor.

jamen når du så er dernede i blomster butikken, blandt alle de lyserøde blomster...så køb en lille ekstra smuk en til dig selv, og stil den hjem hvor manden og datteren kan se den. så kan de se at du fortjener den, bare fordi du er mor

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

ChristinaS skriver:

Uha ja - det er sikkert ikke så hyggeligt at sidde i regnvejr og spise softis, ellers må den stå på Paradis is

Håber også kagen smager helt fortrinligt og at du kan nyde den i solen

ja eller bare en liter ren luksus is fra rema

Anmeld

5. maj 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

jamen når du så er dernede i blomster butikken, blandt alle de lyserøde blomster...så køb en lille ekstra smuk en til dig selv, og stil den hjem hvor manden og datteren kan se den. så kan de se at du fortjener den, bare fordi du er mor

nu køber min søster blomster eller noget til vores mor. men skal nok købe noget for kæresten til hans mor jo, min dejlige svigermor har hvertfald også fortjent at få en blomst eller sådan noget

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

nu køber min søster blomster eller noget til vores mor. men skal nok købe noget for kæresten til hans mor jo, min dejlige svigermor har hvertfald også fortjent at få en blomst eller sådan noget

her er det også mig der sørger for små hilsner til mor, svigermor osv

Anmeld

5. maj 2010

CS

nutche skriver:

ja eller bare en liter ren luksus is fra rema

haha- ja kan lige se mig selv sidde og mæske mig i 1 liter is fra IRMA nede i Amaliehaven  Så kan alle turisterne få billeder for alle pengene smuk syn nu når den lille havfrue ikke længere er det, de bliver så skuffet.

Anmeld

6. maj 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

her er det også mig der sørger for små hilsner til mor, svigermor osv

sådan er den vel tit. mænende er gode til at glemme sådan nogen ting

Anmeld

6. maj 2010

Lone Jakobsen

ChristinaS skriver:

haha- ja kan lige se mig selv sidde og mæske mig i 1 liter is fra IRMA nede i Amaliehaven  Så kan alle turisterne få billeder for alle pengene smuk syn nu når den lille havfrue ikke længere er det, de bliver så skuffet.

ja noget skal de jo tage billeder af

Anmeld

6. maj 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

sådan er den vel tit. mænende er gode til at glemme sådan nogen ting

nej nej, min mand husker skam. det er bare mig der har ideerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.