kære mødrer, husk jer selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Ja...

Ved bare ikke lige hvad det skulle være...

nej det er faktisk svært at finde ud af hvad man selv selv virkelig ønsker at lave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

ja ik og den med at du ingen blomster eller chokolade får....det er helt normalt. min søster fik heller aldrig. så sidste år sendte mig og min bror blomster til hende det behøver ikke altid at være lige efter bogen

det er rigtigt  kunne være jeg skulle lægge lidt stikord ind til de andre familiemedlemmer hihi

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

nutche skriver:

nej det er faktisk svært at finde ud af hvad man selv selv virkelig ønsker at lave

Ja det kan godt være... Jeg finder nok på et eller andet...

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

det er rigtigt  kunne være jeg skulle lægge lidt stikord ind til de andre familiemedlemmer hihi

ellers så går du ned og køber den smukkeste buket, og når folk så spørger hvem du har fået den af...så siger du "den er til mig fra mig" jeg har gjort det nogle gange...og blomster er altså (mindst )lige så smukke når du selv har udvalgt dem

Anmeld

4. maj 2010

Chalala85

nutche skriver:

ellers så går du ned og køber den smukkeste buket, og når folk så spørger hvem du har fået den af...så siger du "den er til mig fra mig" jeg har gjort det nogle gange...og blomster er altså (mindst )lige så smukke når du selv har udvalgt dem

Du har så ret.. du er en klog kvinde som kan gøre en glad med smukke ord. Du skal da have et kæmpe

Anmeld

4. maj 2010

BabyStella!

Min mand er hjemme den dag, og selv om jeg har mindet ham om det, og skrevet det på kalenderen, plokket det i hans telefonkalender, så skal han nok glemme det alligevel

Men i så fald, tror jeg, at jeg vil bage mine ynglingsboller, spise dem med smør og ost, uden skrubler (er på kur), evt. køre ud til min egen mor og ta´ tøsen med; drikke en kop kaffe med hende og ta´ den sædvanlige gave med; Merci

Senere, når jeg er kommet hjem, vil jeg hygge yderligere med min datter, og når hun er lagt i seng, drikke mig et par glas hvidvin, sætte "Van Morrison" på, ta´ et fodbad, give mig selv en ansigtsbehandling og læne mig tilbage

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

BabyStella! skriver:

Min mand er hjemme den dag, og selv om jeg har mindet ham om det, og skrevet det på kalenderen, plokket det i hans telefonkalender, så skal han nok glemme det alligevel

Men i så fald, tror jeg, at jeg vil bage mine ynglingsboller, spise dem med smør og ost, uden skrubler (er på kur), evt. køre ud til min egen mor og ta´ tøsen med; drikke en kop kaffe med hende og ta´ den sædvanlige gave med; Merci

Senere, når jeg er kommet hjem, vil jeg hygge yderligere med min datter, og når hun er lagt i seng, drikke mig et par glas hvidvin, sætte "Van Morrison" på, ta´ et fodbad, give mig selv en ansigtsbehandling og læne mig tilbage

hold da op du har da bare lige opskriften på den helt perfekte mors dag

jeg har lavet små kort til mor, svigermor, stedmor og min datters bedstemor. det er smukke kort med billeder af roser, og indeni står der en liste med posetive ting om dem hver især. ting som børnene har været med til at skrive:

fx: du er god til at strikke/lave mad/spille spil...osv og så er det en besked bagpå om at det ikke må åbnes før søndag

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

Chalala85 skriver:

Du har så ret.. du er en klog kvinde som kan gøre en glad med smukke ord. Du skal da have et kæmpe

tak skal du ha

Anmeld

5. maj 2010

CS

Selv om nougatmusen ikke er kommet til verden endnu, så skal vi ikke snydes - skal i Amaliehaven og spise is

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

ChristinaS skriver:

Selv om nougatmusen ikke er kommet til verden endnu, så skal vi ikke snydes - skal i Amaliehaven og spise is

så håber vi på strålende solskin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.