kære mødrer, husk jer selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Lone Jakobsen

nu hvor mors dag nærmer sig, er der en ting jeg har tænkt en del på. jeg har tidligere været enlig mor, så der var der ingen til at minde børnene på det, og denne gang er min mand ikke hjemme.

så her er min plan:

jeg vil lave den lækreste kage, lige efter mit hoved, med mit ynglings fyld, og mine ynglings bunde. jeg vil pynte den lige som jeg har lyst, og lege med farver og forme. og så vil jeg hygge, spise, nyde den med alle mine dejlige unger.

hvad med jer andre? enlige mødre....mødre med fædre der ikke er hjemme...eller som ikke husker. hvad vil i gøre for jer selv, og kun for jer, på den ene dag i mødrenes tegn. i bruger så meget tid på at hjælpe, støtte og bekymrer jer om andre. denne dag burde være jeres/vores

så dette bare for at opmuntrer til lidt ren egoisme, for det er vist ikke det vi mødre er bedst til.

mange knus, smil og posetive tanker

Lone

og for dem der sku være i tvivl, så er der absolut intet negativt ment med dette indlæg, og det er ikke noget ondt mod dem der kæmper for rollen som mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har holdt mors dag i dag Jeg har nemlig været på strøgtur i Århus og har brugt 1100 kr på mig selv. Masser af nye bluser og en ny træningsbh. Og så lige en lækker frokost på kærestens regning. Det er vist hvad det bliver til for mig.

Anmeld

4. maj 2010

wamse

Jeg gør som jeg gør stort set alle andre søndage: jeg vågner ved siden af min vidunderlige datter og så står vi op når vi gider Resten af dagen laver vi det vi gider, som alle andre søndage.

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

Jeanne skriver:

Jeg har holdt mors dag i dag Jeg har nemlig været på strøgtur i Århus og har brugt 1100 kr på mig selv. Masser af nye bluser og en ny træningsbh. Og så lige en lækker frokost på kærestens regning. Det er vist hvad det bliver til for mig.

uhh så dejligt synes bare altid man trænger til nyt tøj

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

wamse skriver:

Jeg gør som jeg gør stort set alle andre søndage: jeg vågner ved siden af min vidunderlige datter og så står vi op når vi gider Resten af dagen laver vi det vi gider, som alle andre søndage.

åh det lyder også bare som ren hygge her er det så en hel flok af dejlige unger som putter sig ned ved os når de står op. de store gider det dog ikke længere...så de smutter bare ind og ser ramasjang i stedet for. men vi hygger altid sammen med morgenmad

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Min mor var så sød at forære mig og min søster et gavekort sidste år fordi vi var blevet mødre, jeg har ingen planer om at forkæle mig selv, men tror jeg vil følge dit råd og så hygge med en god middag og så is til dessert.. uhmmm

Anmeld

4. maj 2010

dorthemus

Dejlig tråd  Og du har så evig ret i, at vi skal huske os selv

Anmeld

4. maj 2010

Chalala85

Hmm jeg ved det faktisk ikke.. det er min 3 mors dag men den er aldrig blevet fejret, har aldrig fået en buket eller noget.. tror faktisk jeg vil forkæle mig selv. Måske nogen blomster til min have.. spise det jeg elsker.. CHOKOLADE hehe og så bare lave absolut intet..

Anmeld

4. maj 2010

Janep

vi skal til konfirmation. æv æv. så ingen forkælse til mig.

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Min mor var så sød at forære mig og min søster et gavekort sidste år fordi vi var blevet mødre, jeg har ingen planer om at forkæle mig selv, men tror jeg vil følge dit råd og så hygge med en god middag og så is til dessert.. uhmmm

min bror var også super sød ved mig det første år. jeg var lige blevet (alene mor) for en uge siden. og havde ikke noget sted at bo, så jeg havde lånt et værelse i hans lejlighed. han kvitterede ved at komme med en blomst, og ønske mig en god mors dag

selv idag bliver jeg helt rørt ved tanken

så synes også bare du sku hygge med lidt lækkert mad...så din datter oplever at det er okay at fejre mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.