Kvaaaalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Da jeg var gravid med Marcus, kastede jeg op mellem 40 og 70 gange dagligt så jeg ved præcis hvordan du har det. Tilsidst bliver man så desperat og vil gøre alt for at få det til at stoppe. Jeg gik til sidst til akupunktur for at få det væk. Efter 1 behandling kunne jeg mærke en tydelig forskel. Jeg kan tydelig huske at jeg lå der med nålene da jeg kunne mærke kvalmen forsvinde, hvilket bare var så dejligt. Efter anden og tredje behandling gik det lidt tilbage (meget normalt) og efter fjerde behandling kastede jeg ikke op mere

Ham jeg gik hos sætter to nåle i benene (mener det er ved knæene) og to nåle i håndledene. Dvs. at han er ikke en af de læger der snyder og indsprøjter en med noget bag ens ryg. Han er efterhånden en gammel mand og jeg gloede lidt da jeg kom derind, men han er altså superdygtig. Jeg mener jeg gav omkring 2000 kr for 4 behandlinger.

Jeg giver dig hans navn og addresse hvis du er intereseret.

Læge Ole Dahl
D.T.M. & H. - M.D.
H.C.Andersens Boulevard 49, 4. sal
1553 København V.
Tlf.: 33 12 40 08

ej hvor vildt.. 40-70 gange... SHIT!!!!

Jeg skal helt sikkert prøve ham hvis det ikke stopper inden for den nærmeste tid for så magter jeg simpelthen ikke mere... Og så er det tæt på, det er jo perfekt!!

Har også Fortalt O at der altså er vores sidste barn, for det her klarer jeg ikke igen... Men det gjorde ham noget trist... Men jeg kan virkelig ikk klare det igen.. PUHA!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Anonym trådstarter

Trinehw skriver:

Åh baby girl, håber snart du får det bedre

Men ja jeg havde det også forfærdeligt de første 12 uger, så det går 7 - 9 - 13 snart over, i hope Men er der ikke de kloge der siger det bliver en pige nu man har det så dårligt??

Spis nogen marie kiks, men sørg for en masse væske MYS!

Marie kiks, så kaster jeg op igen!!! I HATE MARIE KIKS... hi hi hi

7-9-13 det skal nok gå over snart!!! I HOPE!!! ellers sætter jeg I af i Ålborg så må du passe ham mens jeg ligger og kaster op!!

Anmeld

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej smukke

Ja hårdt er Det!!!

jeg arbejder for det meste til 15,30 så lige når jeg har fri slutter det, FEDT!!!! Så jeg haringen fritid uden kvalme.. Så har jeg 1-2 dage om ugen til 18.30og der må jeg så benytte mig af butikkens toilet... AHHHHH!!!

Men håber der snart er en ende på det, for det ødelægger bare glæden ved at være gravid..

Ja jeg får godt med morgen mad og frokost, og masser af vand osv. Og så spiser jeg noget der ikk er for klamt til at ryge ud igen.. Så meget mildt mad.. (jeg er ellers en tilhænger af MEGA stærkt mad, men ikke når det skal op igen!!)

Ja nu må vi se hvad det bliver, det finder vi jo ud af på vores ferie jubiii!! Er så spændt!!

ej hvor er det bare ikke særlig sjovt!! jeg håber snart det vender!!!

ja jeres ferie bliver så fed! jeg fik ikke lige fulgt med men har det hele flasket sig med visum osv osv... ?

nej puha... stærk mad, så svier det bare lige x10 hvis det kommer op igen!! jeg kan huske jeg synes det værste var kødsovs eller vindruer.... bvadr!!

ih altså, hvad man ikke gør for de dejlige børn!

knus

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

Anonym skriver:

Ja det er mig med de 2 strenger, der ikk røber sig offentligt, men i ved alle næsten hvem jeg er.

Jeg KAN ikke mere.
Siden uge 4 (2 dage før jeg kunne teste) har jeg kastet op hver aften.
Det var det samme med den første graviditet.
Jeg har ikke morgen kvalme, men kvalme fra 15-16 tiden til jeg vågner næste morgen. Det er ikke bare kvalme, men allerede nu har jeg kastet op SÅÅÅ mange gange, kan ikk holde noget i mig, det skal bare op og sådan er det hver aften!!! Det udmatter mig så meget, og gør at jeg ikke magter noget som helst lige nu. Og så hårdt når ens mand har aftenvagter i perioder, og så er det mig der står med alt selv og F... Det er hårdt med denne mega monster kvalme plus en dreng på 1,5år. Jeg kan bare græde og græde, for jeg vil bare have det godt... Jeg er 11 uger på torsdag så håber snart der er en ende på det, for jeg magter ikke det her mere.. Jeg er helt brugt og ødelagt. Har tabt mig fordi jeg går i seng hver aften på tom mave.. Ja det hele er bare til at brække sig over!!!

Lige lidt opkast fra mig, men må bare ud med det for jeg er virkelig bare nede!!!!

Ååååh kæreste skattepige, kan skisme godt forstå du snart ikke kan mere. Det er bare SÅ HÅRDT at ha det så skidt og specielt oveni at man gerne vil holde den søde hemmelighed for sig selv lidt endnu...

Jeg håber virkeligt du snart får det bedre så du også kan nyde det lidt!

Sender dig en masse varme knus og kram

Anmeld

4. maj 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

ej hvor er det bare ikke særlig sjovt!! jeg håber snart det vender!!!

ja jeres ferie bliver så fed! jeg fik ikke lige fulgt med men har det hele flasket sig med visum osv osv... ?

nej puha... stærk mad, så svier det bare lige x10 hvis det kommer op igen!! jeg kan huske jeg synes det værste var kødsovs eller vindruer.... bvadr!!

ih altså, hvad man ikke gør for de dejlige børn!

knus

Ja og nudler eller spaghetti .. Ahhhh ad ad ad..

Vi ved intet endnu, vi kan skulle gå og vente i 2-3 uger endnu og vi rejser om 24 dage... Så det er bare sååå træls.. Men vi håber, selvom jeg indstiller mig på det værste, for så kan jeg jo næsten kun blive positivt overrasket
ihh kryds fingre for ham, ellers skal i og jeg afsted alene

Anmeld

5. maj 2010

mama09

Anonym skriver:

Marie kiks, så kaster jeg op igen!!! I HATE MARIE KIKS... hi hi hi

7-9-13 det skal nok gå over snart!!! I HOPE!!! ellers sætter jeg I af i Ålborg så må du passe ham mens jeg ligger og kaster op!!

uhh ja gør det, vil være hyggeligt

Anmeld

5. maj 2010

Englepigen

Anonym skriver:

Ej puha du har været hårdt ramt...
Det er jo helt vildt...

Jeg håber snart det går over. for det er virkelig hårdt.. Jeg frygter hver dag minmand har aften vagter for så står jeg selv med alt.. Og det er bare skræmmende..

Jeg må lige prøve det der hvis det ikke går over her meget meget snart...

OG TUSINDE tak for de søde ord, og tak fordi du er derDet betyder meget, det er ikke altid ens veninder der ikk har prøvet det ved hvordan det er.. Og ens mand for den sags skyld, han er så frustreret over han ikke kan gøre noget..

Stort knus

Jeg var også ved at opgive graviditeten og mig selv og min mand flere gange. Det var så synd for ham, for han ville gøre alt for mig, men der var ikke noget der virkede. De har det hårdt de mænd, de skal vide at bare det de er der, at de krammer og støtter (og holdet håret  for os hehe).

Jeg aner ikke hvor du bor henne af i verden - ved ikke hvem du er - men jeg har virkelig lyst til at sige til dig, at hvis du har brug for noget, brug for hjælp, brug for snak, brug for..anything, så vil jeg altså rigtig gerne hjælpe dig.

Min man er soldat og jeg stod selv nogle uger alene...havde dog ingen børn, men mens jeg kastede op, skulle jeg sørge for at komme ned og handle og lave mad - som jeg så kastede op.

Jeg har talt meget med en læge omkring min graviditets sygdom, og det er kommet grundet stres (mistede min far få måneder inden jeg blev gravid).

Og så vil jeg lige indskyde...jeg kæmper stadig med min vægt. Jeg tabte mig 10 kg i ugen efter jeg fødte - og min prins var kun de 3012 g af det, og efterfølgende tabte jeg mig stadig stødt. Mit stofskifte er helt hen i vejret nu og jeg kan ikke spise ret meget af gangen, jeg bliver hurtig mæt, spiser meget langsomt og synes faktisk stadig ikke det er sjovt at spise, og bliver jeg bare en lille smule mæt, følels det som om jeg skal kaste op. Jeg har fået en form for spiseforstyrrelse - og en frygt; tør ikke blive gravid igen

Overvej pillerne. For din egen skyld.

Stort kram!

....det er ikke meningen at jeg ville skræmme med mit indlæg, kan godt de det ikke er så positivt, men det er skræmmende at ha det så skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.