Anonym skriver:
Ej puha du har været hårdt ramt...
Det er jo helt vildt...
Jeg håber snart det går over. for det er virkelig hårdt.. Jeg frygter hver dag minmand har aften vagter for så står jeg selv med alt.. Og det er bare skræmmende..
Jeg må lige prøve det der hvis det ikke går over her meget meget snart...
OG TUSINDE tak for de søde ord, og tak fordi du er der
Det betyder meget, det er ikke altid ens veninder der ikk har prøvet det ved hvordan det er.. Og ens mand for den sags skyld, han er så frustreret over han ikke kan gøre noget..
Stort knus
Jeg var også ved at opgive graviditeten og mig selv og min mand flere gange. Det var så synd for ham, for han ville gøre alt for mig, men der var ikke noget der virkede. De har det hårdt de mænd, de skal vide at bare det de er der, at de krammer og støtter (og holdet håret for os hehe).
Jeg aner ikke hvor du bor henne af i verden - ved ikke hvem du er - men jeg har virkelig lyst til at sige til dig, at hvis du har brug for noget, brug for hjælp, brug for snak, brug for..anything, så vil jeg altså rigtig gerne hjælpe dig.
Min man er soldat og jeg stod selv nogle uger alene...havde dog ingen børn, men mens jeg kastede op, skulle jeg sørge for at komme ned og handle og lave mad - som jeg så kastede op.
Jeg har talt meget med en læge omkring min graviditets sygdom, og det er kommet grundet stres (mistede min far få måneder inden jeg blev gravid).
Og så vil jeg lige indskyde...jeg kæmper stadig med min vægt. Jeg tabte mig 10 kg i ugen efter jeg fødte - og min prins var kun de 3012 g af det, og efterfølgende tabte jeg mig stadig stødt. Mit stofskifte er helt hen i vejret nu og jeg kan ikke spise ret meget af gangen, jeg bliver hurtig mæt, spiser meget langsomt og synes faktisk stadig ikke det er sjovt at spise, og bliver jeg bare en lille smule mæt, følels det som om jeg skal kaste op. Jeg har fået en form for spiseforstyrrelse - og en frygt; tør ikke blive gravid igen 
Overvej pillerne. For din egen skyld.
Stort kram!
....det er ikke meningen at jeg ville skræmme med mit indlæg, kan godt de det ikke er så positivt, men det er skræmmende at ha det så skidt