Kvaaaalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Anonym trådstarter

Ja det er mig med de 2 strenger, der ikk røber sig offentligt, men i ved alle næsten hvem jeg er.

Jeg KAN ikke mere.
Siden uge 4 (2 dage før jeg kunne teste) har jeg kastet op hver aften.
Det var det samme med den første graviditet.
Jeg har ikke morgen kvalme, men kvalme fra 15-16 tiden til jeg vågner næste morgen. Det er ikke bare kvalme, men allerede nu har jeg kastet op SÅÅÅ mange gange, kan ikk holde noget i mig, det skal bare op og sådan er det hver aften!!! Det udmatter mig så meget, og gør at jeg ikke magter noget som helst lige nu. Og så hårdt når ens mand har aftenvagter i perioder, og så er det mig der står med alt selv og F... Det er hårdt med denne mega monster kvalme plus en dreng på 1,5år. Jeg kan bare græde og græde, for jeg vil bare have det godt... Jeg er 11 uger på torsdag så håber snart der er en ende på det, for jeg magter ikke det her mere.. Jeg er helt brugt og ødelagt. Har tabt mig fordi jeg går i seng hver aften på tom mave.. Ja det hele er bare til at brække sig over!!!

Lige lidt opkast fra mig, men må bare ud med det for jeg er virkelig bare nede!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

NaFe

Åhh vor er det dog bare træls og gud vor jeg bare husker det...

Jeg knækkede mig os bare heeeele tiden...og ja det tager så meget energi fra en, og det jo så bare ekstra hårdt med en lille en...

Håber virkelig det snart vender sig for dig..så du kan komme til a nyde denne graviditet....

knus natasja og feluca

Anmeld

3. maj 2010

Ida.

Åh din stakkel jeg ved hvor hårdt, jeg synes ,det var de første 12 uger i anden graviditet med en dengang 1-årig pige - og jeg var endda ikke plaget af opkastninger, men "kun" gigant træthed og let morgenkvalme (som blev klaret ved at spise et stykke frugt inden jeg steg ud af sengen...), så kan slet ikke forestille mig, hvordan du må have det....jeg håber og krydser fingre for, at det snart går over!! Hvornår går du officiel - efter NF? (Og ja jeg kan godt huske, hvem der sendte babystrømper til Rumpenissen )

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Jeg havde kvalme de første 3 måneder. Og MEGA halsbrænde.
Og så var jeg snottet i 10 uger, hvor jeg hostede meget - og ofte udløste hosten, at jeg endte med at kaste op.

En dag var det så galt, at jeg havde Bianca med mig i brusebad, men endte i et slemt hosteanfald med at knække mig inde i kabinen   ....det var pænt klamt. Og ganske upassende at stå der - nøgen og våd og med et uforstående barn på armen ...og bræk

Bianca var kun 11 måneder gammel, da jeg testede positiv. Jeg synes dælme også det var hårdt! Men heldigvis havde jeg mest kun kvalme og FØLELSEN af at skulle kaste op. Det var sjældent at jeg faktisk gjorde det .....det var som sagt mest, hvis jeg kom til at hoste for meget 

Jeg kan virkelig sagtens forstå dig. Og jeg føler meget med dig!

Rigtig god bedring!

Hvornår skal du så afsted til NF-skanning ?? 

Anmeld

3. maj 2010

Ranarupta

Åh din stakkel!!

Jeg ved udmærket, hvor hårdt du har det: Er idag 33+2 og stoppede med at kaste op for halvanden uges tid siden.

Heldigvis var det om natten og op til formiddagen, så derefter kunne jeg fylde på reserverne.
Men kroppen bliver fuldstændigt udmattet og man kan næsten ikke rumme at være i sin egen krop. Det er forfærdeligt!

Jeg håber virkelig for dig, at din krop meget snart giver dig fred og du kan få lov til at nyde graviditeten!

- Og glæder mig meget til at finde ud af, hvem du er

Anmeld

3. maj 2010

oo

åh tis! jeg kan udmærket huske det jeg fik nogle stikpiller af min læge som tog opkastningerne nok til at jeg kunne holde lidt mad i mig...måske det var en ide?

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

hej alle sammen.

TUSINDE tak for jeres forstående ord og beskeder, det er så dejligt, der er nogle der ved LIGE hvordan jeg har det... I ER DE BEDSTE!!!

Ja det er forfærdeligt har lige været ude igen, og jeg har lige tudet da min mand kom hjem med mad til mig.. jeg tør jo nærmest ikk spise, for jeg ved hvor jeg skal hen bagefter Det er virkelig slemt.. puuuuha.. og alle dufte der ikk er neutrale AD!!! selv parfume kan jeg gå i spåner over.

Ja tænkte jeg ville offentliggøre mig efter NF for det er der jeg fortæller arbejdet det. Og det er kun om 2 uger, d.18/5.. så det bliver spændende.. selvom jeg synes det er svært at glæde sig når man konstant har det så skidt..

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

åh tis! jeg kan udmærket huske det jeg fik nogle stikpiller af min læge som tog opkastningerne nok til at jeg kunne holde lidt mad i mig...måske det var en ide?

ja du havde det også skidt...
Dem har jeg men de hjælper ikke mig en dyt.. Desværre.. ellers ville de helt sikkert være min bedste ven på nuværende tidspunkt...

Anmeld

3. maj 2010

Jules

Ja husker det så tydeligt ... Det er jo ikke mange uger siden...

Var det sådan sidste gang????

Ellers kan det være du os skal have en pige Hihi...

Håber snart den trælse tid er overstået....

Anmeld

3. maj 2010

anna-jonas

Rigtig god bedring.........for det føles virkelig som om man er syg. Jeg kastede op i døgndrift, i 13 uger, da jeg ventede Anna...............overvejede flere gange, at få afsluttet graviditeten da jeg var virkelig dårlig. Godt jeg ikke gjorde alvor af det.............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.