Åhh hvor jeg føler med dig.
De fleste kan nok huske mine tude-tråde da jeg var gravid fordi jeg var syg og blev indlagt grundet jeg kastede op 24 timer i døgnet. Hold op hvor jeg var færdig.
Efter en indlæggelse, en fuldtidssygemelding og et inderligt ønske om en abort - og et vægttab på knap 20 kg ringede jeg til min JM og sagde at jeg ikke kunne klare mere, jeg frygtede for mit eget og min søns ve og vel.
Jeg blev bedt om at købe transportsyge piller (Postafen) + stærk B6 vitamin fra Apovit - 1 af hver pille om morgenen med et glas vand INDEN du overvejer at rejse dig. Så igen 1 af hver pille til frokost og igen 1 af hver pille til aften. Dette var under kyndig vejledning fra min JM. Efter ½ dag kunne jeg holde et glas vand i min (jaja det var lille, men jeg kunne) og efter nogle dage kastede jeg kun op 3-4 gange i stedet for de 10-15 gange som var normalen for mig.
Må jeg anbefale dig de her piller! De har ingen skadelig virkening på hverdan dig eller maven og de hjælper!
Hvis du har brug for anden hjælp vedr. din kvalme, så tøv ikke med at skrive, evt. privat, så skal jeg nok gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig!
Jeg håber du snart får det bedre.
KNUS
Anmeld