Jeg forstår det bare ikk!!!... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Becks

kender faktisk nogle stykker som først opdagede sent, at de var gravide..

Men den jeg husker bedst var i 8 klasse... Vi sidder og har dansk, da en pige fra klassen klager og mange smerter i maven.. Da det har stået på en halv times tid, kommer min lærer ned og står ved hende 10 min og skal til og ringe efter hendes mor.. Da hun udbryder: Jamen lille skat, du har jo veer! Og så blev vi ellers allesammen genet ud og skulle gå hjem.. Og så kom der en ambulance.. Hun fødte en lille bitte pige.. Så vidt jeg husker, så vurderede lægerne drengen til og være født ca 6 uger for tidligt.. Ingen vidste hun var gravid heller ikke hende selv.. Hun troede bare hun havde taget lidt på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

kender faktisk nogle stykker som først opdagede sent, at de var gravide..

Men den jeg husker bedst var i 8 klasse... Vi sidder og har dansk, da en pige fra klassen klager og mange smerter i maven.. Da det har stået på en halv times tid, kommer min lærer ned og står ved hende 10 min og skal til og ringe efter hendes mor.. Da hun udbryder: Jamen lille skat, du har jo veer! Og så blev vi ellers allesammen genet ud og skulle gå hjem.. Og så kom der en ambulance.. Hun fødte en lille bitte pige.. Så vidt jeg husker, så vurderede lægerne drengen til og være født ca 6 uger for tidligt.. Ingen vidste hun var gravid heller ikke hende selv.. Hun troede bare hun havde taget lidt på!

Så forstår man det måske lidt bedre, når det er at det var i 8. klasse... Der har man jo ikke lige den samme kropsbevidsthed endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.