Jeg forstår det bare ikk!!!... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Gellan

Zafir skriver:

Jeg ved godt jeg har skrevet om det før hehe... men JEG FORSTÅR DET ALTSÅ IKKE!!!...

Jeg har lige siddet og set 1½ afsnit af 'I didn't know I was pregnant' på travel and living.

Men jeg FORSTÅR det ikke. Jeg FORSTÅR ikke hvordan du kan gå i fødsel og rende rundt og være højgravid osv. UDEN at vide det. Jeg VED godt jo at det ser osv. Men jeg forstår det virkelig ikke. Specielt, dem hvor de er andengangs gravide. Ej men altså slet ikke overhovedet...

Det er jo helt fuldsætndig åndsvagt. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bliver tykke. Jeg forstår ikke hvordan de kan undgå at mærke de små sparker osv. mmmm...

Men det er SÅ SINDSYGT facinerende at se det program hehe. I luuuuve it, men jeg forstår det ikke... Simpelthen ikke..!!

Kender en der er gravid for 4. gang, og hun fandt først ud af det da hun var i ca. 6. måned. Hun gik til lægen, fordi hun havde så ondt lige under ribbenene, det viste sig så at hun var gravid. Hun havde ikke taget ét eneste kilo på, brysterene var ikke bleve større og var heller ikke ømme, hun havde ingen kvalme, selvom hun alle de tre andre graviditeter var svært plaget af kvalme, og hun havde ikke lagt mærket til noget spark eller barnets andre bevægelser. Nu er hun så i 8. måned, og først nu kan det ses at hun er gravid.

tja, hun fik et chok :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Vial

Jeg har altid tænkt, at der måtte være en grad af fornægtelse involveret...

Anmeld

3. maj 2010

mor_sabina

Jeg kender en der først opdagede det da hun lå på fødegangen med veer. >>Virkelig vildt, tænkt ikke at have de 9 mrds forberedelse

Men nogen siger jo at symptomer og den runde mave er psykisk??

Men derfor melder jeg mig stadig i gruppen over uforstående

Anmeld

3. maj 2010

9510

Min kusine fandt så først ud af at hun var gravid da hun fødte hendes lille søn i toilettet,

Hun anede slet ikke hun var gravid, da hun så gik i fødsel troede de hun var ramt af hård influenza(hun var heldigvis hjemme hos hendes mor), så hun gik på wc for at lave stort, men ud kom lille phillip

Anmeld

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg snakkede med min Jm om det og hun siger at det bør være fornægtelse, at det ikke kan være at man 110% ikke ved noget... Men at man simpelthen ikke fatter det. For jeg spurgte hende, hvor babyerne er henne, hvis man ikke kan se det udenpå og hun siger, at de havde en, da hun arbejdede på holbæk sygehus, der kom ind med smerter. Så viste det sig at hun var gravid i 32. uge og ikke vidste det. Så fik de hende undersøgt osv. Hun var flad som en pandekage. Da hun så hende en uge efter, var der pluydselig kommet en mave, fordi hun havde realiseret graviditeten. Eller accepteret den. så kom maven frem.

Syns stadig det er helt sindsygt...

Anmeld

3. maj 2010

Mimbi

Jeg kan heller ikke forstå det... da jeg var gravid med min søn var det ikke noget at tage fejæ af at der var en baby i maven da jeg var 10-12 uger henne...

men Zafir hvorser du det program henne ?

Anmeld

3. maj 2010

Maise

prøv at spørge cecilia herinde fra. hun opdagede først hun var gravid da hun var i uge 25. Kan ikke huske hendes brugernavn.

Anmeld

3. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvordan kan undgå at få mistanke, når man ikke har haft mens i 9 mdr?

Anmeld

3. maj 2010

Mussen2

en ting er at man ikek kan se det, men hvordan fa.. kan man undgå at mærke ribben der bliver klemt, halsbrand, konstant tissen, spark, kvalme, ømt bækken osv...

Jeg kender også en, som først fandt ud af det da hun lå og fødte. Jeg har nu altid spekuleet på om det v irkelig kan passe. der må være noget fornægtelse i det tænker jeg

Anmeld

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mimbi skriver:

Jeg kan heller ikke forstå det... da jeg var gravid med min søn var det ikke noget at tage fejæ af at der var en baby i maven da jeg var 10-12 uger henne...

men Zafir hvorser du det program henne ?

Det kommer på Discovery Travel and living

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.