Jeg forstår det bare ikk!!!... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved godt jeg har skrevet om det før hehe... men JEG FORSTÅR DET ALTSÅ IKKE!!!...

Jeg har lige siddet og set 1½ afsnit af 'I didn't know I was pregnant' på travel and living.

Men jeg FORSTÅR det ikke. Jeg FORSTÅR ikke hvordan du kan gå i fødsel og rende rundt og være højgravid osv. UDEN at vide det. Jeg VED godt jo at det ser osv. Men jeg forstår det virkelig ikke. Specielt, dem hvor de er andengangs gravide. Ej men altså slet ikke overhovedet...

Det er jo helt fuldsætndig åndsvagt. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bliver tykke. Jeg forstår ikke hvordan de kan undgå at mærke de små sparker osv. mmmm...

Men det er SÅ SINDSYGT facinerende at se det program hehe. I luuuuve it, men jeg forstår det ikke... Simpelthen ikke..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Mira0911

Jeg ser ikke lige det program... Men kender en som opdagede at hun var gravid, da hun var 7 mdr henne...

Hun er virkelig tynd.. En streg i luften...

Jeg fatter ikke man, ikke kan se det eller ligger mærke til det selv...

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Zafir skriver:

Jeg ved godt jeg har skrevet om det før hehe... men JEG FORSTÅR DET ALTSÅ IKKE!!!...

Jeg har lige siddet og set 1½ afsnit af 'I didn't know I was pregnant' på travel and living.

Men jeg FORSTÅR det ikke. Jeg FORSTÅR ikke hvordan du kan gå i fødsel og rende rundt og være højgravid osv. UDEN at vide det. Jeg VED godt jo at det ser osv. Men jeg forstår det virkelig ikke. Specielt, dem hvor de er andengangs gravide. Ej men altså slet ikke overhovedet...

Det er jo helt fuldsætndig åndsvagt. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bliver tykke. Jeg forstår ikke hvordan de kan undgå at mærke de små sparker osv. mmmm...

Men det er SÅ SINDSYGT facinerende at se det program hehe. I luuuuve it, men jeg forstår det ikke... Simpelthen ikke..!!

jeg forstår det heller ikke

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Jeg ser ikke lige det program... Men kender en som opdagede at hun var gravid, da hun var 7 mdr henne...

Hun er virkelig tynd.. En streg i luften...

Jeg fatter ikke man, ikke kan se det eller ligger mærke til det selv...

Jamen, hvordan? Rent fysisk. Der kan jo ikke være en hel baby inde i en person, der sidder i bikini og ikke buler nogen steder...

Jeg er da hverken en flodhest eller fyldt med strækmærker eller noget... Men man kan IKKE undgå at se at jeg er 22 uger

Anmeld

2. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jamen, hvordan? Rent fysisk. Der kan jo ikke være en hel baby inde i en person, der sidder i bikini og ikke buler nogen steder...

Jeg er da hverken en flodhest eller fyldt med strækmærker eller noget... Men man kan IKKE undgå at se at jeg er 22 uger

Ja det undrer også mig, når man hører den slags.... Fatter ikke at de ikke bare har en lille anelse om det.... Jeg mærker babyen SÅ tydeligt nu og har gjort det nogle uger.... Og det samme både 1. og 2. gang også.....

Mærkeligt, virkelig mærkeligt at de slet ikke ved det eller man slet ikke kan se det....

Anmeld

2. maj 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Fatter det slet ikke...

Anmeld

2. maj 2010

quity

Jeg ser ik programmet, men kan sig at ved min 1. graviditet tog jeg 6 kg på og vidste man ik at jeg ventede mig kunne man ik se det. 2. graviditet tog jeg 4 kg på og tilsidst kunne man se det.

Anmeld

2. maj 2010

M&F&C

Er det så nu at man skal byde ind og sige, at jeg først fandt ud af jeg var gravid i 23+6 ?!

Anmeld

2. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Nu har du jo lige set mig IRL og jeg kunne for eksempel sagtens være 20 uger henne (sammenlignet med mine andre graviditeter) uden at jeg vidste det... Eftersom at jeg jo slet ingen symptomer har, ud over fodbold på maven....

Men altså, jeg har faktisk en kusine der har lavet det nummer 2 gange siger hun...

første gang var hun vidst 16 eller 17 uger, og 2. gang var hun vidst 20 eller 22 uger henne.... så det kan åbenbart lade sig gøre...

Jeg synes egentlig også jeg har hørt engang at Pamela Anderson var flad som en pandekage da hun var gravid den gang.....

Anmeld

3. maj 2010

Dansker i England

Jeg forstaar, hvad du mener.

Laes evt denne artikel om emnet

http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/article7088136.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.