De bedste børnefilm/tegnefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

LinLin

Cars/Biler og Toy Story 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

TbCp

Znuzke skriver:

Klara er rigtig glad for Prop og Berta (og så bager vi Tyttebøvser bagefter - super småkager), men ellers er det alt med Ariel, Klokkeblomst osv.

Madagascar filmene er også et hit herhjemme, der er dyr og rigtig god musik i - altid et hit.

"Op" er også et hit pt. men jeg synes det veksler meget.

Af de små korte tegnefilm er det Små Einsteins, Fifi og Dora the Explorer (dolot de dolot - man skal vist være moar for at forstå..) der hitter

Ahhh ja de er også et stort hit herhjemme...

Især små Einsteins.... hun går op i det med liv og sjæl

Og så ser hun noget med en lille kinesisk/Japansk pige der hedder Kai Lan.... eller noget i den stil... efter hun har set det går hun konstant rundt og siger "ni hao kai lan"

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Mor til David skriver:

Cars/Biler og Toy Story 

De sendte Toy Story for nylig, der nåede hun lige at se et kvarters tid til sidst... den tror jeg også jeg må have fat i

Anmeld

2. maj 2010

Mig med maven

Jeg Elsker Elsker

FUGLEKRIGEN

I

KANØFLESKOVEN!

Så den da jeg var lille, og synes den var fantastisk, men den er kun blevet bedre efter jeg er blevet ældre. Først nu forstår jeg alt det sjove!

Det er bare en verdensklasse familie film, som børnene elsker, og forældrene brækker sig af grin over!

SE DEN SÅ!

http://www.youtube.com/watch?v=3eW4NPnqEEA&feature=PlayList&p=690430597FC26CE9&playnext_from=PL&playnext=1&index=17

Anmeld

3. maj 2010

4xGreve

TbCp skriver:

Den lille havfrue (1'eren) vil jeg rigtig gerne have fat i... der er også så mange gode sange i

Ja det er der nemlig hehe

Anmeld

3. maj 2010

Mumto3

wamse skriver:

Lærke elsker at se:

Ice age 1,2 + 3

schreck filmene

barbie filmene

find nemo

hjælp jeg er en fisk

løvernes konge filmene

Herkules

Aristocats

Ratatoui

Hvor gammel er lærke??? Jeg lagde bare mærke til at indlægget var oprette i kategorien o-3år, og de film du nævner turde min søn på 6 år da ikke se. Ikke en eneste af dem!

Anmeld

3. maj 2010

wamse

Mumto3 skriver:

Hvor gammel er lærke??? Jeg lagde bare mærke til at indlægget var oprette i kategorien o-3år, og de film du nævner turde min søn på 6 år da ikke se. Ikke en eneste af dem!

Lærke er lige blevet 4 og har set disse film i lang tid og var med i bio til premieren og se Ice age 3.

Anmeld

3. maj 2010

lollandpigen

Ja men Laura som er 2 1/2 år elsker alt med Prinsesser... Jeg har dog købt filmen Tarzan Mamamia og den er bare et hit hun kan se den igen og igen og mister ikke interressen ( ved godt det ikke er en tegnefilm, men en rigtigt sød børnefilm )

Anmeld

4. maj 2010

Mumto3

wamse skriver:

Lærke er lige blevet 4 og har set disse film i lang tid og var med i bio til premieren og se Ice age 3.

Ej, hvor vildt!!! Bliver hun slet ikke bange eller drømmer om det om natten?

Min på 4 går i en børnehave hvor de også tager i Bio nogle gange. Han får fridag de dage for han tør slet ikke sidde i mørket og se film.

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

Alexander veksler lidt mellem:

• Kaj & Andrea
  • Minisekterne
  • Postmand Per
  • Pedersen og Findus
  • Peter Pedal
  • Barbapapa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.