De bedste børnefilm/tegnefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

TbCp

Jeg købte Fragglerne til hende i september, der fangede de hende ikke rigtig... men nu er der jo selvfølgelig gået over 1/2 år, så måske jeg skulle forsøge igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

JustAnotherName

Jeg vandt for over 1 år siden en CD+DVD med " Sigurds Bjørnetime" til Bianca. Men det fangede hende ikke rigtigt dengang. Men i denne uge, hvor vi var i sommerhus, slog det mig, at hun ikke havde set den i et års tid, og jeg prøvede igen - og nu fanger det hende pludselig rigtig meget.

Ellers er hun især vild med disse :

Ratatoui
Flugten fra hønsegården
Anna og Lotte
Barbapapa

Men faktisk er hun bare ret åben for at se tegnefilm/film.

Ice age
Klokkeblomst
Bolt
Shreck

....Egentlig er  alle Walt Disney tegnefilm bare gode
- Det synes både de store og de små herhjemme 

Anmeld

2. maj 2010

oo

hejhej...jeg ved at Carla er fuldstændig syg med sigurds bjørnetime (og har været til koncert med ham flere gange ), hun kan også ret godt lide at se Lillenørd på dr1, og min søster siger at hun nu også er blevet glad for at se pippi og alle vi børn i bulderby. og så kan hun lide pedersen og findus på film

hmm....det er vist det jeg lige kan byde ind med

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg vandt for over 1 år siden en CD+DVD med " Sigurds Bjørnetime" til Bianca. Men det fangede hende ikke rigtigt dengang. Men i denne uge, hvor vi var i sommerhus, slog det mig, at hun ikke havde set den i et års tid, og jeg prøvede igen - og nu fanger det hende pludselig rigtig meget.

Ellers er hun især vild med disse :

Ratatoui
Flugten fra hønsegården
Anna og Lotte
Barbapapa

Men faktisk er hun bare ret åben for at se tegnefilm/film.

Ice age
Klokkeblomst
Bolt
Shreck

....Egentlig er  alle Walt Disney tegnefilm bare gode
- Det synes både de store og de små herhjemme 

Gud ja,.... den vandt Liva da også... gad vide hvor jeg har den liggende henne....

Barbapapa er Liva også helt syg med! Er du gal det giver problemer om morgenen hvis vi skal ud af døren lige når det kommer

Anmeld

2. maj 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mine unger på 3 og 5 elsker Astrid Lindgrens klassikere: Emil fra Lønneberg, Pippi Langstrømpe, Lotte og Alle vi børn i Bulderby. Det er godt nok ikke tegnefilm, men det er deres absolutte favoritter.

Anmeld

2. maj 2010

foto på lærred

Anna og lotte

Bananer i Pyjamas

Postmand Per

Rasmus Klump

Thomas (tog)

Kan se din datter er lidt ældre, så overstående er nok "så sidste år" for hende

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

WiitrioeN skriver:

the prinsess and the frog
Skønheden og udyret
drømmehaven
aladin
shrek 1+2+3
den lille havfrue mest 1éren men også 2´eren
klokkeblomst1+2
pyrus
happy feat
Ice age 1+2+3
Aristocats
Ratatoui

osv. Daniella elsker generalt bare tegnefilm og er ikke svær at gøre tilfreds og både frank og jeg er også helt vildt med tegnefilm og især disney så det gør vi da lidt ud af

Den lille havfrue (1'eren) vil jeg rigtig gerne have fat i... der er også så mange gode sange i

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Rikke skriver:

Mine unger på 3 og 5 elsker Astrid Lindgrens klassikere: Emil fra Lønneberg, Pippi Langstrømpe, Lotte og Alle vi børn i Bulderby. Det er godt nok ikke tegnefilm, men det er deres absolutte favoritter.

Det kunne godt være det er den slags jeg skal til at prøve....

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

foto på lærred skriver:

Anna og lotte

Bananer i Pyjamas

Postmand Per

Rasmus Klump

Thomas (tog)

Kan se din datter er lidt ældre, så overstående er nok "så sidste år" for hende

Hihi når de sender Postmand Per om morgenen så brøler hun bare "neeeeej jeg vil ikke se postmand Per!!!!"

Rasmus Klump synes hun dog rigtig godt om

Anmeld

2. maj 2010

ekzunz

Klara er rigtig glad for Prop og Berta (og så bager vi Tyttebøvser bagefter - super småkager), men ellers er det alt med Ariel, Klokkeblomst osv.

Madagascar filmene er også et hit herhjemme, der er dyr og rigtig god musik i - altid et hit.

"Op" er også et hit pt. men jeg synes det veksler meget.

Af de små korte tegnefilm er det Små Einsteins, Fifi og Dora the Explorer (dolot de dolot - man skal vist være moar for at forstå..) der hitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.