De bedste børnefilm/tegnefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.478 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

TbCp

Hvilke film/tegnefilm er jeres børn vilde med?

Tænker mest på "rigtige" film/tegnefilm, ikke de her små korte som vises på tv som Gurli Gris, svampebob osv.

Savner lidt nye film til Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

wamse

Lærke elsker at se:

Ice age 1,2 + 3

schreck filmene

barbie filmene

find nemo

hjælp jeg er en fisk

løvernes konge filmene

Herkules

Aristocats

Ratatoui

Anmeld

2. maj 2010

wamse

ejjj hvordan kunne jeg glemme Klokkeblomst filmene, dem elsker hun (og hendes mor)

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

wamse skriver:

Lærke elsker at se:

Ice age 1,2 + 3

schreck filmene

barbie filmene

find nemo

hjælp jeg er en fisk

løvernes konge filmene

Herkules

Aristocats

Ratatoui

Ice age filmene er Liva også vild med... især det der lille "egern" hun skraldgriner hver gang den er på skærmen

Hjælp jeg er en fisk, den tror jeg at jeg skal have fat i...

Og også klokkeblomst.

Anmeld

2. maj 2010

Sakris

Jeg er tegnefilmsfreak, og glæder mig helt vildt til at få et barn jeg kan se dem med. Så her har jeg pånær en alle de nummererede disneyfilm, en del to'ere, samt en del computeranimeret, blandt andet en stor del af pixars. Synes der bliver lavet så mange gode film.

Der er lavet en del Lilo og Stitch film, der bare er rigtig søde. Hvis hun kan lide Find nemo, kunne de utrolige, ratatouille, min skøre familien Robinson og Monsters Inc. måske også være noget?

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Sakris skriver:

Jeg er tegnefilmsfreak, og glæder mig helt vildt til at få et barn jeg kan se dem med. Så her har jeg pånær en alle de nummererede disneyfilm, en del to'ere, samt en del computeranimeret, blandt andet en stor del af pixars. Synes der bliver lavet så mange gode film.

Der er lavet en del Lilo og Stitch film, der bare er rigtig søde. Hvis hun kan lide Find nemo, kunne de utrolige, ratatouille, min skøre familien Robinson og Monsters Inc. måske også være noget?

Monsters inc har jeg også tænkt på at få fat i...og ja måske var ratatouille også en god en!

Det er som om dem der fanger mest er dem med dyr

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Hov der var duble-up

Anmeld

2. maj 2010

Mum33

Noah er VILD med Pippi

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

I.E.K. skriver:

Noah er VILD med Pippi

Det har hun faktisk aldrig set.... måske jeg skulle prøve med Pippi

Anmeld

2. maj 2010

4xGreve

the prinsess and the frog
Skønheden og udyret
drømmehaven
aladin
shrek 1+2+3
den lille havfrue mest 1éren men også 2´eren
klokkeblomst1+2
pyrus
happy feat
Ice age 1+2+3
Aristocats
Ratatoui

osv. Daniella elsker generalt bare tegnefilm og er ikke svær at gøre tilfreds og både frank og jeg er også helt vildt med tegnefilm og især disney så det gør vi da lidt ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.