Ekspert: »Det var ikke hensigten, at det efterladte barn skulle dø«

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

Loggidut

stakkels kvinde...det her er så sørgeligt...jeg fatter slet ikke at ingen er kommet den kvinde til undsætning. Jeg tror simpelthen ikke på at nogen gør sådan noget med fuld overlæg, jeg tror på hun har været bange, skræmt, og ikke har haft et menneske overhovedet i hele verden at stole på. stakkels stakkels kvinde! Folk er blevet sig selv nærmest i dagens danmark, og jeg fatter ikke at ikke et eneste menneske i hele verden har hjulpet sådan en kvinde, nogen må sgu da have støttet hende, snakket med hende, eller andet...aj hvor er det bare tragisk, og jeg håber inderligt hun melder sig selv. den her artikkel, vil jeg tro er lavet for at appelere til hendes samvittighed, og jeg håber det virker :'( Hun må sgu have det rigtigt skidt med sig selv...lige nu sidder hun med garanti med en rigtig dårlig smag i munden over det...er der nogen der ved om barnet var efterladt levende eller dødt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

eliasogmor

sig mig engang vi har da ikke de der sluser hvor man kan anbringe børnene vel..det syntes jeg i skulle havde...tror da det kunne hjælpe en del babyer..en i hver by..uanset str på byen....

Anmeld

10. oktober 2008

Nawal

synes de fleste siger stakkels kvinde.. hvad med den stakkels stakkels baby som måtte gå igennem noget så forfärdenligt.. mit hjerte gräder virkelig for den baby.. Barnet har ikke selv valgt at komme til verden.

Det kan bare ikke passe hvis hun ikke får straf... selvom hun under ingen omständigheder nogensinde kan gå igennem samme lidelser som hun udsatte sin baby for, så håber jeg at hun resten af sit elendige liv kan höre sin babys gråd!!!>(

det er min mening

Anmeld

10. oktober 2008

louis

du behøver ikke være bekymret, jeg er sikker på, at den stakkels kvinde resten af livet vil fortryde, hvad hun gjorde en dag, hvor hun slet, slet ikke var sig selv! og igen: sæt dig dog lidt ind i, hvad det handler om.. Det har Bechmann jo nok gjort! Derfor kan man godt sørge over babyen også.. græder selv, når jeg ser den slags i fjernsynet, sådan er det nok bare at være mor til småbørn

Anmeld

10. oktober 2008

tascia

Eva skriver:

Stakkels stakkels kvinde...har så ondt af den mor, at man kan have det så skidt at man ser sig nødsaget til en sådan handling.
Hun skal have hjælp og ikke straf...ingen straf vil afhjælpe af sådanne situationer vil ske igen...der skal en helt anden indsats til.
Stort kram...Eva..

du har så fuldstændig ret! skrækkeligt at hun kan komme så lagt ud at det er hendes enste alternativ :(

//Natascia

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

jeg syntes måske bare hun skulle have efterladt barnet hvor der rent faktisk var nogle folk på sygehuset evt....

I en sådan situation tænker mennesker nok ikke voldsomt rationelt, desværre...

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Nawal skriver:

synes de fleste siger stakkels kvinde.. hvad med den stakkels stakkels baby som måtte gå igennem noget så forfärdenligt.. mit hjerte gräder virkelig for den baby.. Barnet har ikke selv valgt at komme til verden.

Det kan bare ikke passe hvis hun ikke får straf... selvom hun under ingen omständigheder nogensinde kan gå igennem samme lidelser som hun udsatte sin baby for, så håber jeg at hun resten af sit elendige liv kan höre sin babys gråd!!!>(

det er min mening

Hvad vil du opnå ved at straffe den stakkels kvinde...det kunne jeg godt tænke mig at vide.
Er det for at undgå hun gør det igen, er det for at statuere et eksempel, eller for at andre som kommer til at stå i samme situatation skal tænke at det skal man ikke for man bliver voldsomt straffet??
Ingen af delene er realistiske i min verden.

Anmeld

10. oktober 2008

Lullaby

[citat]synes de fleste siger stakkels kvinde.. hvad med den stakkels stakkels baby som måtte gå igennem noget så forfärdenligt.. mit hjerte gräder virkelig for den baby.. Barnet har ikke selv valgt at komme til verden. Det kan bare ikke passe hvis hun ikke får straf... selvom hun under ingen omständigheder nogensinde kan gå igennem samme lidelser som hun udsatte sin baby for, så håber jeg at hun resten af sit elendige liv kan höre sin babys gråd!!!cursing.gif det er min mening[/citat] Jeg er enig med dig. Jeg har mere ondt af den baby end hende. :'( Det kan godt være, at man skal tænke over hvad der fik hende så langt ud men jeg må indrømme, at jeg slet ikke bekymrer mig om hende. Jeg har slet ikke ondt af hende.

Anmeld

10. oktober 2008

Rasmine

Den ged er over 4 mdr. gammel, mon ikke den er barberet nu?

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Den ged er over 4 mdr. gammel, mon ikke den er barberet nu?

Måske for dig???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.