Stakkels barn, og stakkels kvinde..
Jeg kan heller ikke forstå nogen kan putte et levende barn i en plastikpose, men under en fødselspsykose, aner man ikke hvad man gør, og man tænker slet ikke på konsekvenserne af sin gerning!! Man har det bare dårligt, og man tør ikke bede om hjælp, man er angst for hvad andre tror om en. og det er en farlig tilstand at være i!! Derfor tilbyder nogle hospitaler samtaler efter fødslen i op til 6 md efter man har født Bla Glostrup.. Har selv prøvet det!
Hun kunne have svøbt sit barn i varme tæpper, osv osv, hun kunne have gjort en million ting bedre, men ingen kender hendes grund til den handling hun har gjort, og derfor syntes jeg ikke at vi skal dømme hende!
Jeg syntes at det er forfærdeligt at det kan gå så vidt i dagens danmark, men sidste år fandt man et barn i en sø (godt nok dødsfødt) og en pige der var hugget over i en jordbunke, og vi kan blive ved!!... Et dødt barn i en hæk Hvorfor er der så mange små døde babyer, men ingen der tager emnerne op på hospitalerne, så man sikrer sig at disse kvinder magter at have et lille barn!!
Jeg har ondt af både barnet og af kvinden!
Anmeld