Erfaring søges om zoneterapi til igangssættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Bom

dbfuchs skriver:

Det virkede hvert fald for mig. Havde også fået zoneterapi for at blive gravid og hele vejen igemmem gradviditeten. Dagen for min termin, trykkede hun åbenbart de rigtige steder og kl. 7 næste morgen gik vandet.

Ja, jeg tror på det.

Håber det lykkedes også for dig

Uhh håber virkelig også det lykkedes for mig idag eller imorgen måske..

Synes det er underligt og tænke på at jeg måske er mor om et par dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Bom

Anette-Johansen skriver:

hihi kender det alt for godt, er begyndt at skrive ned, uden min kalender ville jeg jo være helt fortabt her i tiden  

håber bare på at hukommelsen kommer igen, når de små engle kommer ud til os, i dit tilfælde forhåbentligt på mandag

Hehe ja kender det alt for godt, men selvom jeg skriver det ned, ja så kan jeg glemme det alligevel..

Men nogle siger jo at det faktisk bliver værre imens man ammer..  Det håber jeg virkelig ikke, for så skal jeg vist have sådan en alarm på som de gamle, for sæt nu jeg ikke kan huske hvor jeg bor.. Tihi..

Min tid er jo forresten blevet rykket til 13.30, så du ikke går og venter alt for meget på at jeg skriver..

Anmeld

3. maj 2010

Bom

Så er jeg kommet hjem, efter halvanden times zoneterapi..

Jeg synes ikke rigtig jeg kan mærke noget endnu.. Jeg fik lidt ondt i lænden da jeg lå deromme, men ellers ikke.. Lille pigen sov fra det hele, men roder lidt rundt inde i maven nu..

Så nu vil jeg bare ind og ha en morfar på sofaen, og så se om der sker mere..

Anmeld

3. maj 2010

Thildesmor

Mini-Terp skriver:

Så er jeg kommet hjem, efter halvanden times zoneterapi..

Jeg synes ikke rigtig jeg kan mærke noget endnu.. Jeg fik lidt ondt i lænden da jeg lå deromme, men ellers ikke.. Lille pigen sov fra det hele, men roder lidt rundt inde i maven nu..

Så nu vil jeg bare ind og ha en morfar på sofaen, og så se om der sker mere..

ihh hvor er det spændene det her, glæder mig til du vågner fra din morfar så jeg hører hvordan det er gået  

Anmeld

3. maj 2010

Bom

Anette-Johansen skriver:

ihh hvor er det spændene det her, glæder mig til du vågner fra din morfar så jeg hører hvordan det er gået  

Må desværre skuffe dig..  Der er ingen tegn på en fødsel...

Men det kan jo også være det bare skal have lidt tid til at virke..

Anmeld

3. maj 2010

Thildesmor

Mini-Terp skriver:

Må desværre skuffe dig..  Der er ingen tegn på en fødsel...

Men det kan jo også være det bare skal have lidt tid til at virke..

øv  

Anmeld

5. maj 2010

Marcus´s mor

Nååå du har ikke skrevet i lang tid  er der sket noget???

Anmeld

5. maj 2010

Bom

Marcus´s mor skriver:

Nååå du har ikke skrevet i lang tid  er der sket noget???

Hehe nej må desværre skuffe jer endnu en gang..

Men synes jeg har haft mange plukveer her de sidste par timer, men har bare svært ved og tro at det er det..

Men nu vil jeg gå ud i haven og fjerne en masse sten langs huset, og håbe på at det sætter lidt skub i sagerne..

Men hvis jeg ikke har født imorgen, så tager jeg lige en gang zoneterapi mere..

Anmeld

5. maj 2010

NoName

Mini-Terp skriver:

Hehe nej må desværre skuffe jer endnu en gang..

Men synes jeg har haft mange plukveer her de sidste par timer, men har bare svært ved og tro at det er det..

Men nu vil jeg gå ud i haven og fjerne en masse sten langs huset, og håbe på at det sætter lidt skub i sagerne..

Men hvis jeg ikke har født imorgen, så tager jeg lige en gang zoneterapi mere..

Hmm synes lige at have læst at Rosas fødsel også startede med plukkeveer, der blev regelmæssige...

for dig og sender mere ve støv afsted til dig...

Anmeld

6. maj 2010

Bom

Opdatere lige min tråd..

Der er desværre stadig ikke sket noget her hjemme..

Så vi prøver lige igen med en gang zoneterapi, fik det idag kl 16, så kryds fingre for mig tøser og send en masse ve støv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.