Erfaring søges om zoneterapi til igangssættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Thildesmor

Mini-Terp skriver:

Hehe ved hvad du mener..  Håber hellere ikke jeg kommer på...

Men kom da til at se at det var noget sludder jeg fik skrevet, det er jo først i over morgen (mandag)..  Er vidst en dag længere henne i kalenderen..

hehe rimelig godt du fik opdaget det ellers havde jeg bestilt en hastetid til zoneterapi imorgen

Det er altså heller ikke til at finde ud af når man går hjemme, og lige pludselig er der kommet helligdage ind i billedet også  svært nok at finde ud af dagene i forvejen

ihh glæder mig til at tjekke baby 100000 gange på mandag for at se om du har skrevet så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Bom

Anette-Johansen skriver:

hehe rimelig godt du fik opdaget det ellers havde jeg bestilt en hastetid til zoneterapi imorgen

Det er altså heller ikke til at finde ud af når man går hjemme, og lige pludselig er der kommet helligdage ind i billedet også  svært nok at finde ud af dagene i forvejen

ihh glæder mig til at tjekke baby 100000 gange på mandag for at se om du har skrevet så

Ja man kan slet ikke finde ud af det mere når man bare går hjemme...  Glemte faktisk også en tid til akupunktur i mandags.. Dybt underligt, når jeg intet andet skulle, og egentlig bare gik hjemme og KEDE mig..  Lidt pinligt..

Hehe, kan så fortælle dig, at jeg først skal være deromme kl 13, så engang sidst på eftermiddagen kommer jeg forhåbentlig (IKKE) på..  Men nu behøves du jo ikke tjekke om formiddagen..

Anmeld

1. maj 2010

Marcus´s mor

DET VIRKER  Trust me..

Min mor er zoneterapeut, og satte total gang i min fødsel..

Anmeld

1. maj 2010

Bom

Marcus´s mor skriver:

DET VIRKER  Trust me..

Min mor er zoneterapeut, og satte total gang i min fødsel..

Uhh får helt sommerfugle i maven nu..   

Hvor langt var du henne da du fik det? Og hvor lang tid gik der med veer osv?? Fortæl fortæl fortæl..

Anmeld

1. maj 2010

Marcus´s mor

Jamen hun gav mig det på min termins dag, og først så lettede det, så jeg havde nermest ro i maven, men så tog vi en tur i Ikea, og jeg var nær aldrig nået hele vejen rundt  . Om aftnene fik jeg rigtige ver, og kl 2 om natten kørte vi til sygehuset, og var 5 cm åben.. Jeg fødte 9. 57 så min krop havde god tid, til at gøre det der skulle gøres..

Det var en stille og rolig fødsel, og havde ikke brug for smertestillende, så var glad for at det ikke gik hurtigere..

Anmeld

1. maj 2010

Bom

Marcus´s mor skriver:

Jamen hun gav mig det på min termins dag, og først så lettede det, så jeg havde nermest ro i maven, men så tog vi en tur i Ikea, og jeg var nær aldrig nået hele vejen rundt  . Om aftnene fik jeg rigtige ver, og kl 2 om natten kørte vi til sygehuset, og var 5 cm åben.. Jeg fødte 9. 57 så min krop havde god tid, til at gøre det der skulle gøres..

Det var en stille og rolig fødsel, og havde ikke brug for smertestillende, så var glad for at det ikke gik hurtigere..

Lyder som en drømme fødsel...

Bliver spændende om det virker på mig også.. På mandag er jeg nemlig kun 38+6...

Anmeld

1. maj 2010

Henri84

Hov hov du kan da ikke bare springe køen over
Hvis det virker så giv lige besked, jeg har rundet 40+0 i dag, ikke det mindste tegn på fødsel, og Elias er trods alt født på terminen

Anmeld

1. maj 2010

dbfuchs

Det virkede hvert fald for mig. Havde også fået zoneterapi for at blive gravid og hele vejen igemmem gradviditeten. Dagen for min termin, trykkede hun åbenbart de rigtige steder og kl. 7 næste morgen gik vandet.

Ja, jeg tror på det.

Håber det lykkedes også for dig

Anmeld

2. maj 2010

Thildesmor

Mini-Terp skriver:

Ja man kan slet ikke finde ud af det mere når man bare går hjemme...  Glemte faktisk også en tid til akupunktur i mandags.. Dybt underligt, når jeg intet andet skulle, og egentlig bare gik hjemme og KEDE mig..  Lidt pinligt..

Hehe, kan så fortælle dig, at jeg først skal være deromme kl 13, så engang sidst på eftermiddagen kommer jeg forhåbentlig (IKKE) på..  Men nu behøves du jo ikke tjekke om formiddagen..

hihi kender det alt for godt, er begyndt at skrive ned, uden min kalender ville jeg jo være helt fortabt her i tiden  

håber bare på at hukommelsen kommer igen, når de små engle kommer ud til os, i dit tilfælde forhåbentligt på mandag

Anmeld

3. maj 2010

Bom

Henri84 skriver:

Hov hov du kan da ikke bare springe køen over
Hvis det virker så giv lige besked, jeg har rundet 40+0 i dag, ikke det mindste tegn på fødsel, og Elias er trods alt født på terminen

Hehe jo jeg springer lige let og elegant køen over, gider ikke mere..

sender da lige lidt ve støv i din retning, og håber på at du også snart føder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.