Erfaring søges om zoneterapi til igangssættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Bom

Hej Piger..

Jeg ville hører om der var nogle af jer der har prøvet og få zoneterapi for at sætte fødslen igang?? Og virkede det?? Eller er det bare en skrøne???

Grunden til at jeg spørg, er fordi min nabo er uddannet zoneterapeut, og vi har lavet en aftale om at jeg skal om og trykkes lidt under fødderne på mandag.. Håber så meget at det vil sætte skub i tingene...  

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Bom

Slet ingen der har prøvet det???

Anmeld

30. april 2010

sbs78

Har ikke selv prøvet det, men har hørt godt om det. Og det kan jo aldrig skade noget at prøve. Hvis jeg var dig, ville jeg lade naboen trykke løs

Anmeld

30. april 2010

Bom

sbs78 skriver:

Har ikke selv prøvet det, men har hørt godt om det. Og det kan jo aldrig skade noget at prøve. Hvis jeg var dig, ville jeg lade naboen trykke løs

Årh det lyder godt..

Så må vi jo håbe det også virker ved mig..  Er ved og være lidt utålmodig nu.. Samtidig med at jeg er skidt hele tiden..

Anmeld

1. maj 2010

sus82

Jeg kender en der giver zoneterapi, som ville hjælpe os da vi begyndte at prøve at blive gravid. Men der var det meget vigtigt at jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid, da det skulle kunne fremkalde abort. Jeg nåede aldrig at komme afsted fordi jeg blev gravid inden. Men i hvert fald skulle zoneterapi have indflydelse på hvad der sker i livmoderen, så mon ikke det kan sætte en fødsel igang?!

Anmeld

1. maj 2010

Thildesmor

åhh lov mig at skrive om det virker, jeg vil også gerne snart ha prinsessen ud nu

Anette 8 dage til termin

Anmeld

1. maj 2010

Bom

sus82 skriver:

Jeg kender en der giver zoneterapi, som ville hjælpe os da vi begyndte at prøve at blive gravid. Men der var det meget vigtigt at jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid, da det skulle kunne fremkalde abort. Jeg nåede aldrig at komme afsted fordi jeg blev gravid inden. Men i hvert fald skulle zoneterapi have indflydelse på hvad der sker i livmoderen, så mon ikke det kan sætte en fødsel igang?!

Jeg var faktisk også selv omme og få zoneterapi for at blive gravid, (vi havde prøvet i et  år, og var rimelig desperat), og jeg blev faktisk gravid efter 2 behandlinger indenfor samme cyklus..  Om det var zoneterapien eller naturen, det vides ikke..

Anmeld

1. maj 2010

Bom

Anette-Johansen skriver:

åhh lov mig at skrive om det virker, jeg vil også gerne snart ha prinsessen ud nu

Anette 8 dage til termin

Skal nok lige opdatere tråden imorgen, om det har givet veer eller hva det har..

Men hvis jeg ikke kommer på imorgen eftermiddag og aften, så er det nok fordi vi er kørt på fødegangen..

Anmeld

1. maj 2010

Thildesmor

Mini-Terp skriver:

Skal nok lige opdatere tråden imorgen, om det har givet veer eller hva det har..

Men hvis jeg ikke kommer på imorgen eftermiddag og aften, så er det nok fordi vi er kørt på fødegangen..

hehe håber på ikke at hører fra dig så (lyder lidt forkert meennnn.. du ved hva jeg mener)

fingere for at det er det der skal til ihvertfald

Anmeld

1. maj 2010

Bom

Anette-Johansen skriver:

hehe håber på ikke at hører fra dig så (lyder lidt forkert meennnn.. du ved hva jeg mener)

fingere for at det er det der skal til ihvertfald

Hehe ved hvad du mener..  Håber hellere ikke jeg kommer på...

Men kom da til at se at det var noget sludder jeg fik skrevet, det er jo først i over morgen (mandag)..  Er vidst en dag længere henne i kalenderen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.