Avs - første plukkeveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Ansemusen

KaMa skriver:

1000 tak for de beroligende ord. Det hjælper rigtig meget. Jeg er bare et sæt omvandrende dårlige nerver hver gang, at der er noget, som ikke plejer at være der.

Det giver jo meget godt mening, at det skal gør lidt ondt, når man sådan er blevet invaderet af babyer. Så jeg prøver at slappe af omkring de jag, jeg har.

Jeg hopper i seng nu.

Nat nat og tak for du svarede.

Det kender jeg ALT til kan du tro!! Jeg har selv været SÅ nervøs for alting i min graviditet, hver gang noget ikke var som det plejede eller nye smerter meldte sig! Har også rignet til fødegangen et par gange af bar bekymring. Men det har aldrig været noget unormalt og nu er jeg 38+1 og alt er som det skal være

Man kan ikke undgå at det gør ondt, når der sker SÅ meget nyt i ens krop, maven udvides, bækken, lend osv. bliver bløde mm. SÅ selvfølgelig kan det gøre rigtig ondt! Én gang ringede jeg til fødegangen kl. 5 om morgenen, fordi jeg havde nogle rigtig stærke smerter i den ene side og i underlivet. Hun sagde, at det lød som slemme ligamentssmerter, og at hun godt forstod at jeg blev forskrækket, fordi de kan gøre sidnssygt ondt, mere end man lige forventer. Siden der har jeg været mere rolig!
Nu gør det ofte rigtig ondt, men det tror jeg er fordi fødslen nærmer sig med hastige skridt

Sov godt og drøm sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Ansemusen

Zafir skriver:

Men altså - har jo også hørt at de kan begynde at komme fra nu af... Men den der tur ned til mosen og tilbage igen med børnehaven hertil aften... Puha. Jeg var bare fuldstændig smadret. Nu ligger jeg bare her og 'hvaler' den... mmm.

Men altså, det er bare sådan det er fra nu af. Huske at passe på sig selv Og mavselavse...

Jeg føler med alle jer som har mange plukveer! Jeg er jo sluppet meget billigt på det punkt (men har selvfølgelig taget min del af alt muligt andet, haha). Husk at slappe af når du har det sådan og vigtigst af alt: med GOD samvittighed

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Jeg føler med alle jer som har mange plukveer! Jeg er jo sluppet meget billigt på det punkt (men har selvfølgelig taget min del af alt muligt andet, haha). Husk at slappe af når du har det sådan og vigtigst af alt: med GOD samvittighed

Ja - det ender sku med at man bliver helt vildt god til at passe på sig selv, efterhånden Det er jo ikke så skidt at det ikke er godt for noget...

Anmeld

30. april 2010

Tina2

Jeg har også plukveer og har haft dem i ca 4 uger.... De strammer godt til ind imellem, men er ikke ubehagelige.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.