Avs - første plukkeveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Men altså - har jo også hørt at de kan begynde at komme fra nu af... Men den der tur ned til mosen og tilbage igen med børnehaven hertil aften... Puha. Jeg var bare fuldstændig smadret. Nu ligger jeg bare her og 'hvaler' den... mmm.

Men altså, det er bare sådan det er fra nu af. Huske at passe på sig selv Og mavselavse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Kvindemin

Zafir skriver:

Men altså - har jo også hørt at de kan begynde at komme fra nu af... Men den der tur ned til mosen og tilbage igen med børnehaven hertil aften... Puha. Jeg var bare fuldstændig smadret. Nu ligger jeg bare her og 'hvaler' den... mmm.

Men altså, det er bare sådan det er fra nu af. Huske at passe på sig selv Og mavselavse...

Ja de kan godt være lidt ubehagelige.
Jeg havde dem fra uge 13.
Siger man ikke, at de IKKE må gøre ondt? Syntes da bare tit mine kan mere end bare mærkes, sådan er det måske anden gang

Anmeld

29. april 2010

Low

Mine plukveer har været underlige her igår og i dag. Jeg har haft rigtig mange af dem men de er milder end de andre plukveer jeg plejer at have, så de er ikke engang ubehalige men jeg har mange af dem.. min lille knægt bevæger sig også rigtig meget, mere end han plejer.. måske er det hans bevægelser der gør at de føles som plukveer eller.. jeg ved det ikke

Hilsen Ditte, 33+2

Anmeld

29. april 2010

Maria.

Det var da alligevel sent når du er 2. gangs. og så langt henne!? Jeg fik mine allerede i uge 14 denne her gang..

Nu er de godt nok begyndt at bide til!

Maria 36+5

Anmeld

29. april 2010

Vial

Dem har jeg haft læææænge. Og masser af dem.

Specielt om natten, hvor de kommer bare jeg vender mig rundt. Det skyldes at blæren samtidig er fyldt, siger min læge på Riget.

Heldigvis gør de ikke ondt - de spænder bare rigtig meget. Må indrømme, at jeg synes at de er så klamme at have. Hader at maven bliver så hård og mærkelig.

Husker mig selv på, at det er meget godt, at de er der. De skal jo træne til det hele går løs omkring d. 20. august.

Anmeld

29. april 2010

lululupo

uhhhhh ja fik mine første på flyveturen ti afrika, kan goooddt huske det, nu er det nærmest hverdags kost, specielt med blærebetændelse

Der er kun en ting at gøre, slap af og hvale den

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Maria. skriver:

Det var da alligevel sent når du er 2. gangs. og så langt henne!? Jeg fik mine allerede i uge 14 denne her gang..

Nu er de godt nok begyndt at bide til!

Maria 36+5

Mmmm... Jeg kan slet ikke huske plukkeveer, da jeg var gravid med Idun hehe

Men jeg har naturligvis haft dem, bare ikke været så opmærksom på dem...

Anmeld

29. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

Dem har jeg haft læææænge. Og masser af dem.

Specielt om natten, hvor de kommer bare jeg vender mig rundt. Det skyldes at blæren samtidig er fyldt, siger min læge på Riget.

Heldigvis gør de ikke ondt - de spænder bare rigtig meget. Må indrømme, at jeg synes at de er så klamme at have. Hader at maven bliver så hård og mærkelig.

Husker mig selv på, at det er meget godt, at de er der. De skal jo træne til det hele går løs omkring d. 20. august.

Er det 20. august du blir sat igang? det er da spændende.

Jeg har også fået atvide at det er fint med plukkeveer og det, bare det ikke tager overhånd. Alt det arbejde man laver under graviditeten, skal man ikke lave under fødslen

Men syns bare lige hele min krop lige gjorde ondt også lige de der par plukkeveer der ... oveni... Fik bare lgie lidt ondt af mig selv hehe...

Anmeld

29. april 2010

oo

altså...hvordan føles en plukkeve?

hilsen det nysgerrige næsehorn, der helt bestemt ikke har haft plukkeveer endnu!

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

altså...hvordan føles en plukkeve?

hilsen det nysgerrige næsehorn, der helt bestemt ikke har haft plukkeveer endnu!

Mavsen spænder op og man får ligesom et slags mavekneb der bare lige sidder et andet sted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.