Avs - første plukkeveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Vial

Zafir skriver:

Er det 20. august du blir sat igang? det er da spændende.

Jeg har også fået atvide at det er fint med plukkeveer og det, bare det ikke tager overhånd. Alt det arbejde man laver under graviditeten, skal man ikke lave under fødslen

Men syns bare lige hele min krop lige gjorde ondt også lige de der par plukkeveer der ... oveni... Fik bare lgie lidt ondt af mig selv hehe...

Jæp jæp, de små skal se dagens lys omkring d. 20. august. (utroligt at jeg bliver nødt til at få tvillinger for at overhale din terminsdag..).

Man har da brug for rigtig meget selv ynk og omsorg, når man sådan hoster børn i sin krop. Jeg har rendt rundt og brokket mig hele dagen. Synes at alt er så svært med denne her mave og ryg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jæp jæp, de små skal se dagens lys omkring d. 20. august. (utroligt at jeg bliver nødt til at få tvillinger for at overhale din terminsdag..).

Man har da brug for rigtig meget selv ynk og omsorg, når man sådan hoster børn i sin krop. Jeg har rendt rundt og brokket mig hele dagen. Synes at alt er så svært med denne her mave og ryg.

Jeg ynker dig gerne ynk ynk... nåååååår hvor er det synd for dig

Men altså - havde du ikke overhealet med alligevel? du har da termin dagen før mig ik?

Anmeld

29. april 2010

Vial

Zafir skriver:

Jeg ynker dig gerne ynk ynk... nåååååår hvor er det synd for dig

Men altså - havde du ikke overhealet med alligevel? du har da termin dagen før mig ik?

Jov, du har ret. Jeg har termin 4. september. Meeen så kunne du jo stadig nå at poppe før mig, så jeg har måtte sikre mig..

Tak for ynk. Det varmer. Øv, jeg har pustet i Kvickly i dag. Synes folk fylder, lugter, larmer og går i vejen. Kan godt være det er noget med mine hormoner..haha.

Anmeld

29. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jov, du har ret. Jeg har termin 4. september. Meeen så kunne du jo stadig nå at poppe før mig, så jeg har måtte sikre mig..

Tak for ynk. Det varmer. Øv, jeg har pustet i Kvickly i dag. Synes folk fylder, lugter, larmer og går i vejen. Kan godt være det er noget med mine hormoner..haha.

Jeg regner ikke med at jeg føder før termin Og hvis jeg lige skal vælge, så snupper jeg onsdagen 080910 - KANON fødselsdag alligevel haha...

Men altså - HVIS jeg skal føde før termin, så føder jeg 37+0, for så føder jeg i langhuset på Bork Vikingehavn hehe...

Anmeld

29. april 2010

Vial

Zafir skriver:

Jeg regner ikke med at jeg føder før termin Og hvis jeg lige skal vælge, så snupper jeg onsdagen 080910 - KANON fødselsdag alligevel haha...

Men altså - HVIS jeg skal føde før termin, så føder jeg 37+0, for så føder jeg i langhuset på Bork Vikingehavn hehe...

HOld da op en sej fødselsdag så!

Ihh, lige nu er jeg lidt bekymret. Har de sidste par timer haft så mange smerter. Sådan nogle jag op fra skambenet og op gennem livmoderen. Samt en masse plutkveer. Er det sådan plukveer mærkes, når de gør ondt og bider?

Siger til mig selv, at det er i orden, men der sidder bare lidt bekymring. NU vil jeg gå i seng op håbe, at det går væk. Ellers må jeg jo tage en af mine - snart pinlige - akutture forbi hospitalet..

Tror det er ligamentsmerter. Der er i hvert fald gang i maven nu. Der bliver sparket på livet løs og som om der er kommet en bule i ventre side, og de plejer at ligge over mod højre. Måske de har holdt flyttedag..

Anmeld

29. april 2010

Ansemusen

Chritinap skriver:

Ja de kan godt være lidt ubehagelige.
Jeg havde dem fra uge 13.
Siger man ikke, at de IKKE må gøre ondt? Syntes da bare tit mine kan mere end bare mærkes, sådan er det måske anden gang

Nogle sigetr de ikke gør ondt, altså professionelle. Men tror det er fordi DE ikke tæller det som smerte udfra alt det de oplever. For alle jeg kender synes plukveer gør mere eller mindre ondt. Jeg har selv kun haft meget få, men når jeg har dem synes jeg det er smadder ubehageligt og gør lidt ondt. Men til at holde ud.

Anmeld

29. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

Ihh, lige nu er jeg lidt bekymret. Har de sidste par timer haft så mange smerter. Sådan nogle jag op fra skambenet og op gennem livmoderen. Samt en masse plutkveer. Er det sådan plukveer mærkes, når de gør ondt og bider?

Siger til mig selv, at det er i orden, men der sidder bare lidt bekymring. NU vil jeg gå i seng op håbe, at det går væk. Ellers må jeg jo tage en af mine - snart pinlige - akutture forbi hospitalet..

Tror det er ligamentsmerter. Der er i hvert fald gang i maven nu. Der bliver sparket på livet løs og som om der er kommet en bule i ventre side, og de plejer at ligge over mod højre. Måske de har holdt flyttedag..

Altså tror godt din mavse, kan gøre ldit mere ondt end os andres, når du har to der gror og vokser derinde Så bare tag det med ro og sov rigtig dejligt

Anmeld

29. april 2010

Ansemusen

KaMa skriver:

Jeg har haft PRÆCIS det samme som dig under hele graviditeten! Det er helt normalt ifølge de jordemødre jeg har spurgt, når jeg er blevet forskrækket og bange! Så jeg tror sagtens du kan tage det helt roligt  Tror det du har både er ligamerntssmerter, bækkensmerter og de der mystiske jag op gennem skeden, som man ikke er sikker på hvorfor man får. Men man mener det er fordi barnet(livmoren trykker på nogle nerver, hvilket jeg synes lyder ganske sandsynligt! Hvordan kan det ANDET end at presse?!!! Hehe

Anmeld

30. april 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså tror godt din mavse, kan gøre ldit mere ondt end os andres, når du har to der gror og vokser derinde Så bare tag det med ro og sov rigtig dejligt

Ja, du har nok ret. Det er jo ret vildt at have så meget baby i maven. Så nok klart nok.

Du må sove godt også.

Anmeld

30. april 2010

Vial

Ansemusen skriver:

Jeg har haft PRÆCIS det samme som dig under hele graviditeten! Det er helt normalt ifølge de jordemødre jeg har spurgt, når jeg er blevet forskrækket og bange! Så jeg tror sagtens du kan tage det helt roligt  Tror det du har både er ligamerntssmerter, bækkensmerter og de der mystiske jag op gennem skeden, som man ikke er sikker på hvorfor man får. Men man mener det er fordi barnet(livmoren trykker på nogle nerver, hvilket jeg synes lyder ganske sandsynligt! Hvordan kan det ANDET end at presse?!!! Hehe

1000 tak for de beroligende ord. Det hjælper rigtig meget. Jeg er bare et sæt omvandrende dårlige nerver hver gang, at der er noget, som ikke plejer at være der.

Det giver jo meget godt mening, at det skal gør lidt ondt, når man sådan er blevet invaderet af babyer. Så jeg prøver at slappe af omkring de jag, jeg har.

Jeg hopper i seng nu.

Nat nat og tak for du svarede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.