mullesmith2 skriver:
Jeg er bare så træt af at have det dårligt hele tiden, ondt i maven konstant og kvalme og ondt i numsen af den MEGET hårde afførring man så får åbenbart, tør næsten ik gå på toilettet af frygt for hvor nas det kommer til at gøre, hvis jeg overhovedet kan. Det er jo bare et virklig helvede at være gravid i første trimester for mit vedkomende. Jeg frygter bare at skulle have jernpiller snart når jeg i forvejen ikke kan lave... Tager kun ren folsyre da den smule jern der er i gravitamin fucker min mave helt op, altså lorten er ligeså tør som havregryn og kan ik komme ud.... (undskylder hvis det er lidt for malende)
Og så tømmermænd hver eneste dag uden at man har været fuld først, unfair siger jeg bare. Brækker mig stortset hver dag om morgenen og hvis jeg ik gør det så kan jeg være sikker på at kvlamen er der resten af dagen og aftenen. Har prøvet med kiks inden jeg står op og lidt vand, har prøvet med isterninger intet virker. ØV HÅBER det snart går over.
Fortæl mig lige det snart går over søde dejlige piger... 
Kram Mulle 9+3
Hej 
Ih, hvor kan jeg bare nikke genkendende til dine gener - mht. kvalmen kan jeg kun abefale et armbånd fra apoteket der hedder "Sea Band" - de har været fanastiske for mig, de fjernede næsten 100% af min kvalme - og det afhjælpes kun på baggrund af akupressur på håndledene - de bruges også mod søsyge og køresyge...!
Mht. jerntabletter, så startede jeg med GraviJern, men min mave gik helt i sort, nu får jeg nogle tabletter, der hedder Niferex (de er godt nok på 100 mg. men jeg tager så bare en hver anden dag) og det fungerer perfekt...! Og så spiser jeg en hulens masse frugt som melon, vindruer og pærer - det har god indvirkning på afføringen 
Håber det bliver bedre med "tiden"...!
Bedste hilsner Katja 
Anmeld