første trimester så virkelig hårdt! det er svært at sige når man har ønsket sig en graviditet meget længe, men nøøøøøøj første trimester trækker tænder ud, synes jeg!!
for mig forsvandt opkastningerne fra den ene dag til den anden da jeg var mellem 11 og 12 uger henne. siden da har jeg kastet op to gange, men uden at have kvalme. kvalmen forekommer stadig, men ikke sådan at jeg ikke kan spise eller drikke eller noget...det er vist mest i bilen jeg kan få det skidt!
jeg håber virkelig for dig, at du snart er ovre den værste opkastningsperiode! det er så hårdt! måske skal du tale med din læge om at tage magnesia i en periode hvor at lette afføringen? jeg tager nu gravitamin og gravi-jern, der er c-vitamin blandet i, da c-vitamin skulle lette den hårde mave som jern godt kan give. på apoteket sagde de jeg skulle drikke et glas appelsinjuice sammen med jernpillen 
har du været hos lægen og fået målt din blodprocent? det er en rigtig god indikator for om du mangler jern eller om du "bare" er almindeligt graviditetstræt.
Anmeld