Jer der bruger briller eller har børn der gør det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Tak for dit svar... ja, nu vil jeg lige få ham tjekket og han har det som du havde det..han kan slet ikke ha' hvis han skal have briller...

nemlig jeg var også dybt ulykkelig... men tit er briller pæne til drenge men måske kunne i tage kontaktlinser hvis det er ellers lade ham prøve forskellige briller det må man jo gerne og tit er der altid et par man kan lig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Svei

B&J skriver:

nemlig jeg var også dybt ulykkelig... men tit er briller pæne til drenge men måske kunne i tage kontaktlinser hvis det er ellers lade ham prøve forskellige briller det må man jo gerne og tit er der altid et par man kan lig

Jo, men det tør han slet ikke---tænker også at det kan bliv bøvlet med linser når han har allergi. Men altså, briller kan han jo nemt tage af og på som det passer... og ja, mon ikke det er til at finde nogle pæne nogle..

Anmeld

29. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Jo, men det tør han slet ikke---tænker også at det kan bliv bøvlet med linser når han har allergi. Men altså, briller kan han jo nemt tage af og på som det passer... og ja, mon ikke det er til at finde nogle pæne nogle..

ja så er linser ikke gode... og jo der er jo mange briller og til alle aldere.... så han skal nok blive super smart  

Anmeld

29. april 2010

4xGreve

Yrsa skriver:

hvornår blev det opdaget?

Vi har (oveni alt det andet.. ) nu opdaget at min store dreng ikke kan se skilte osv før han er meget tæt på. I går prøvede han for sjov min fars briller da han så tv og pludselig kunne han se det hele klart..så ja, han skal jo nok ud i noget brille noget også, meget imod hans vilje lige nu.

Men altså, jer der har briller, hvornår fik i det og især jer der er nærsynet, går i kun med dem når I skal se tv og køre bil osv eller?

Nu skal han lige tjekkes her mandag, men det er godt nok en ny verden det her.... som jeg ikke lige havde regnet med, da jeg ikke selv bruger briller og igen igen mår jeg jo konstatere ulempen ved ikke at kende det fædrene ophav, så jeg aner ikke hvad min søn har fået med derfra.

Og en anden ting, er briller dyre, får man tilskud...gennem danmark?

Knus..

min Datter har haft det siden hun var ca. 9-10 måneder mener jeg og hun er utrolig dygtig til dem... Ja danmark giver til dem og hvis de når over en hvis styrke (hvilket jeg ikke kunne forstille mig jeres gør) så går kommunen også ind og giver noget!

Anmeld

29. april 2010

Svei

B&J skriver:

ja så er linser ikke gode... og jo der er jo mange briller og til alle aldere.... så han skal nok blive super smart  

Ja, det håber jeg....er sgu også træls han lige skal skilles sådan ud og så lige i den alder.. men mon ikke det styrker dem også?

Anmeld

29. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Ja, det håber jeg....er sgu også træls han lige skal skilles sådan ud og så lige i den alder.. men mon ikke det styrker dem også?

ja det er lidt i panik alderen hvor det hele skal til af ske men som sagt det er nu også en god alder fordi han er jo ikke sp gammel i nu og klassen vender sig hurtig til det en lille uge og find et par briller der ikke skriger her er jeg..... også når han skal videre i sit liv jamen så er det helt naturligt..

Anmeld

29. april 2010

Svei

B&J skriver:

ja det er lidt i panik alderen hvor det hele skal til af ske men som sagt det er nu også en god alder fordi han er jo ikke sp gammel i nu og klassen vender sig hurtig til det en lille uge og find et par briller der ikke skriger her er jeg..... også når han skal videre i sit liv jamen så er det helt naturligt..

Ja, det har du nok ret i... det skal nok gå, det er jo ikke verdens undergang, havde bare ikke lige regnet med det.

Knus og god bededagsferie..

Anmeld

29. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Ja, det har du nok ret i... det skal nok gå, det er jo ikke verdens undergang, havde bare ikke lige regnet med det.

Knus og god bededagsferie..

kæmpe knuser til jer og i lige måde...

og nej det er ikke jordens undergang selv om jeg også syntes det den gang

Anmeld

29. april 2010

Svei

B&J skriver:

kæmpe knuser til jer og i lige måde...

og nej det er ikke jordens undergang selv om jeg også syntes det den gang

Tak, søde dig...

Anmeld

29. april 2010

Jibbe

Hvis der er en Louis Nielsen i nærheden, så gå derned... Deres briller er altså væsentlig billigere end andre steder, men lige så gode... og der er tit 2 par for 1 pars pris... og udvalget er også godt.

Min søster har lige købt 2 par designerbriller dernede til i alt 3300,- og det kan gøres meget billigere. Min kæreste plejer at finde fede briller dernede til omkring 1200,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.