hej min meninge er man er som regl 2 til at bestemme om man vil have et barn og vi lever i 2010 så hvorfor er det så svært at få sin man til at hjælpe til med barnet?
jeg prøvet noget alla det samme da min mand og jeg fik vores første barn, og det tog rigtig hårdt på vores forhold. min mand var også den der var på arbejde og jeg gik hjemme men men men, jeg tror bare at manskal huske på at 1. børn er forskælige, 2 og hvor meget man kan klare som mor er også forskæligt, ment på denne måde at ja det kan godt være at man går hjemme men man er stadigt menneske ,kvinde som har brug for tid til sig selv og til at slappe af .
Det kan godt være at manden går på arbejde men undskyld mig det gør en mor også og det kan godt være at man kan sove når barnet sover men det er ikke sikkert at har den mulighed eller af en anden grund ikke lige kan hvile sig midt på dagen så vil jeg bare sige så er natte tjansen rigtig hård at tage hvis man også har dag vagten.
jeg kan ikke se hvor det er forkert at bede om lidt hjælp til nattevagten !
han skal tale pænt til dig og han har været med til at vælge at i skal have jeres guld klumb så må han også tage noget af ansvaret der hjemme.også selv om det handler om noget af hans søvn. men er dog egnig med de andre om at få snakket sammen endten selv eller med hjælp fra andre.
ved der er mange som ikke er egning med mig om dette men har stådet i samme båd og vi var heldige. og det håber jeg også i er ....
Anmeld