(Har valgt at skrive som anonym, respekter venligst dette).
Jeg er simpelthen nået helt derud hvor jeg snart ikke kan mere... Min mand og jeg har siden fødslen for 6 mdr siden kæmpet en kamp derhjemme for at han skulle deltage mere, det hev og sled i os, og jeg følte endelig vi var nået til enighed om hvordan man i samhørighed kan nå længst...
Men nej, nu er vi tilbage til at han da tager vores barn lidt efter arbejde, men nu om natten så kunne jeg simpelthen sætte mig til at tude.
Hvis jeg f.eks. ikke kan få bejs til ro, ja så får jeg skældud for at larme, beder jeg ham en enkelt gang hente bejs ja så bliver han bare så gal og taler med store bogstaver f.eks. "Det kan fandme ikke passe du ikke kan tage bejs selv!" - dette sagt i en meget høj og ond tone, og jeg synes jeg det går ud over bejs, hvis han f.eks. skal hente bejs ind til sengen, så bliver bejs nærmest revet op i arrigskab...
Jeg er simpelthen nået derhen hvor jeg snart ikke ved hvad jeg skal gøre, vi kan sagtens sætte os ned og snakke om tingene og så er han jo i og åh så enig, og det er også for dårligt han reagerer sådan, og så er det bare det samme dagen efter igen...
Vi har det ellers godt sammen og er glade for hinanden, jeg tror bare det hele lidt strander på at jeg har bejs hele dagen og aften og nat, og så bliver jeg altså ked af det når han ikke lige træder ind om natten når han kan se jeg for 7. gang trasker ind til bejs...
Pyller pyller pyller, håber i kunne læse den lettere krypterede tekst.
Hvad pokker gør jeg, skal jeg tage endnu en snak, igen igen igen, eller hvad ville i gøre?