Hvad kan du ikke lide ved dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Lone Jakobsen

jeg hader min manglende ryggrad. jeg mangler desperat et spark bagi så jeg kan smide de sidste kilo. for selv om jeg løber, og prøver at spise sundt....så falder jeg stadig i alt alt for tit.

jeg er ikke vild med mit temp.

og så er jeg super træt af min manglende evne til at finde vej og huske navne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Mathilde

Jeg er træt af at jeg altid har så store krav til mig selv.

Jeg er træt af at jeg ikke synes jeg er god nok til at holde vores hjem pænt og rent samtidig med at jeg giver mig 100% både som mor, kæreste og studerende.

Jeg er ked af mine babser efter vægttab.

Jeg er træt af at jeg er så dårlig til at vise følelser.

Jeg er træt af at jeg alt for nemt tager alting alt for personligt.

Jeg er træt af at jeg de sidste dage har røget lidt fordi jeg synes tingene er lidt svære for tiden.

Ja og meget mere

Anmeld

27. april 2010

Sisley

TbCp skriver:

Den kan jeg være med på
Det er bare slet ikke sjovt... Jeg kan bare mærke hvordan rødmen breder sig...
Det behøver ikke engang være fremmede personer, også hvis vi sidder en flok venner, eller er til noget familiehalløj... ja så snart flere en et par stykker retter deres opmæksomhed mod mig... Og er der så nogen der synes de er sjove og sige "neeej nu bliver du rød i hovedet" så bliver det bare endnu værre

Det er præcis sådan jeg har det - man føler, at alle kigger på en (og de kan bare have spurgt hvordan det går på jobbet e.lign.). Og hvis jeg tænker åh nej, nu starter det eller prøver at beslutte mig for ikke at rødme, bliver det bare endnu værre. Og det der med at forestille sig at alle andre sidder i undertøj, det virker i hvert fald ikke for mig 

Ihhh det ville jeg gerne se mig fri for!

Anmeld

27. april 2010

karina1980

hvad kan jeg mindst lide ved mig...hmmm..... de valg jeg har taget mens jeg var under 25 og at jeg er alt for naiv i forhold til min familie,

så på trods af at jeg fylder 30 år om et par dage forventer jeg ikke at se en eneste af dem til min fødselsdag, for så kan jeg kun blive glædelig overrasket hvis der dukker bare 1 op fra min familie

Anmeld

28. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg hader min psyke, og at jeg har kæmpet med den i 9 år nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.