Min kæreste er ikke inviteret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Margorie

Jeg var ikke kommet så. Din kæreste og søn er din tætteste familie. Så kan de andre sgu bare acceptere dem eller lade være. Og hvis de ikke kan det- jamen så er de nok ikke en særlig god familie.. Sådan ser jeg lidt på det. Og jeg kender til familie 'vanskeligheder' for at sige det mildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Det er nemlig svært ja. Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og vi har en søn sammen. Grunden er uvis selvom jeg har spurgt mange gange.

Så ville jeg melde afbud og fortælle din søster at så længe hun ikke kan respektere dit valg  af kæreste og i det mindste opføre sig civiliseret overfor ham, ønsker du ikke at deltage.

Længere er den ikke...

Anmeld

26. april 2010

Nemesis

Ville melde afbud! Hvis min familie ikke kunne acceptere min partner og respektere mit valg, ja så ville jeg ikke kunne deltage i de sammenkomster hvor vi ikke alle er inviteret.

Længere er den ikke.

:-) Sisse

Anmeld

26. april 2010

Tvillingemor80

Jeg ville slet ikke komme.. men kan vel også vende den om og se på hvad man ville havde ønsket manden havde valgt hvis det var ham der var i din situation..?

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

ladydan1 skriver:

Ville melde afbud! Hvis min familie ikke kunne acceptere min partner og respektere mit valg, ja så ville jeg ikke kunne deltage i de sammenkomster hvor vi ikke alle er inviteret.

Længere er den ikke.

:-) Sisse

Præcis..

Hvis du kommer alligevel viser det jo også at hun kan tryne dig, og bestemme over dig..

Jeg forstår dog godt at det må være meget hårdt. I er jo søskende.. Men som der tidligere blev skrevet, så er familie de venner vi ikke selv vælger.. Jeg har da selv et par stykker, jeg havde streget, hvis jeg kunne..

Jeg håber du finder den rigtige løsning. Stol på mavefornemmelsen!

Anmeld

26. april 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hej tøser. Jeg sidder her og er lidt i tvivl om det er mig der er underlig eller om det bare er sådan. Min søster fik en datter her i år som jo så skal døbes engang til sommer. Jeg spurgte min søster om vi så var inviteret (vi har et lidt anspændt forhold), hun svarede at min søn og jeg var inviteret, men at min kæreste ikke måtte komme.
Nu er det så jeg tænker at det kan hun ikke være bekendt. Jeg har fortalt min kæreste og min mor at jeg har tænkt mig at melde afbud fordi jeg synes det er en underlig opføresel fra min søsters side.
Er jeg helt gal på den?
Er det okay det min søster gør?
Er det okay at jeg siger nej?
Hvad ville i gøre?

er der en bestemt grund til din kaereste ikke maa komme?

jeg ville nok fortaelle min soster at jeg altsaa ikke kom hvis min kaereste ikke maatte komme. 

hvis de kender hinanden og har modt hinanden for, og det ikke bare er saadan noget on/off forhold, men i har kendt hinanden et stykke tid saa synes jeg det er underligt han ikke er blevet inviteret 

Anmeld

26. april 2010

Enayia

Nu er det svært at svare når man ikke kender folk personligt.

Men, hvis det var mig der var blevet inviteret og min kæreste ikke var blevet inviteret med, ville jeg blive rigtig stødt.

Hvis man bor sammen og også har barn, så vil jeg da sige man er familie, så syntes jeg ikke det er Ok at invitere den ene part, og ikke den anden.

Selvom man kan have uenigheder i familien, så er det stadig ham du har valgt og er sammen med, og det bør ens familie da acceptere selvom de ikke bryder sig om vedkommende, endda uden at give en grund til hvorfor.

Det kan godt være det er "hendes" fest, men derfor er det stadig dig der bliver såret når han ikke er velkommen.

Hvis det var mig ville jeg tage en seriøs snak med min søster.

Håber du finder ud af det, for det må godt nok ikke være sjovt.

Anmeld

26. april 2010

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Hej tøser. Jeg sidder her og er lidt i tvivl om det er mig der er underlig eller om det bare er sådan. Min søster fik en datter her i år som jo så skal døbes engang til sommer. Jeg spurgte min søster om vi så var inviteret (vi har et lidt anspændt forhold), hun svarede at min søn og jeg var inviteret, men at min kæreste ikke måtte komme.
Nu er det så jeg tænker at det kan hun ikke være bekendt. Jeg har fortalt min kæreste og min mor at jeg har tænkt mig at melde afbud fordi jeg synes det er en underlig opføresel fra min søsters side.
Er jeg helt gal på den?
Er det okay det min søster gør?
Er det okay at jeg siger nej?
Hvad ville i gøre?

Jeg ville helt klar melde afbud til festen... her hjemme har vi lidt samme problem, min mors nye kærste kan af ikke lide min mand... Jeg ved ikke helt hvorfor, for han har kun mødt min mand en gang og der var de ikke engang kærster eller tæt på.... Nå men min mor tror bare at hun kan forsætte sit liv og så ikke inkluder min mand... men jeg har så sagt at det enten er os alle 4 eller ingen, det fatter hun bare ikke... så vi snakke meget sjælten sammen. Jeg har været sammen med min mand i snart 4år og han har hjulpet min mor rigtig meget da hun bliv skilt med at få flyttet fra den ene ende af landet til den anden.. nu er hun bare så ligeglad med ham efter hun har fået denne her nye kærste.... Så jeg syndes selvom det gør ondt og koster mange tåre, for det gør det jo når det er nes familie, så syndes jeg du skal melde det klart over for din søster at i er en familie på 3 og ikke 2.

Jeg håber i får løst problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.