Min kæreste er ikke inviteret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jeg ville ikke komme, hvis min kæreste ikke var inviteret. HVis det altså var en kæreste jeg var seriøs med og ikke et løst forhold eller et løst grundlag (2-3 mrds kærester)...

Det dur slet ikke i længden, da ens kæreste skal optages som en del af familien.

Og undskyld vi ikke nået at komme i lørdags han var først hjemme til aftensmad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Malthesmoar

Anonym skriver:

Hej tøser. Jeg sidder her og er lidt i tvivl om det er mig der er underlig eller om det bare er sådan. Min søster fik en datter her i år som jo så skal døbes engang til sommer. Jeg spurgte min søster om vi så var inviteret (vi har et lidt anspændt forhold), hun svarede at min søn og jeg var inviteret, men at min kæreste ikke måtte komme.
Nu er det så jeg tænker at det kan hun ikke være bekendt. Jeg har fortalt min kæreste og min mor at jeg har tænkt mig at melde afbud fordi jeg synes det er en underlig opføresel fra min søsters side.
Er jeg helt gal på den?
Er det okay det min søster gør?
Er det okay at jeg siger nej?
Hvad ville i gøre?

Uha jo svært...

Men hvis I har været sammen(dig og kæresten i 5år), så er han da en fast del af famillien

Ville HAN komme hvis han VAR inviteret, han lyder jo ik specielt velkommen og personligt ville jeg nok blive væk hvis Jeg var SÅ hadet

Mvh

Anmeld

26. april 2010

Moar'en

Soap skriver:

Jeg vil mene at når i har været sammen så længe og endda har barn sammen må han , om din søster kan li ham eller ej betragtes som en del af familien

Fordi man ikke kan li folk kan man godt acceptere at skulle være sammen med dem og holde en ordenlig pli engang i mellem 

Var det mig som dig ville jeg ville jeg melde afbud og sige til din søster at enten er i alle velkomne ellers kommer der ingen 

Helt enig

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Malthesmoar skriver:

Uha jo svært...

Men hvis I har været sammen(dig og kæresten i 5år), så er han da en fast del af famillien

Ville HAN komme hvis han VAR inviteret, han lyder jo ik specielt velkommen og personligt ville jeg nok blive væk hvis Jeg var SÅ hadet

Mvh

Han ville komme fordi det er noget der betyder meget for mig. Han elsker mig og jeg ham og vi støtter hinanden på alle fronder. Han ved godt at min søster ikke kan lide ham og han har siden starten prøvet at få et ordenligt forhold til min søster.

Anmeld

26. april 2010

Malthesmoar

Anonym skriver:

Han ville komme fordi det er noget der betyder meget for mig. Han elsker mig og jeg ham og vi støtter hinanden på alle fronder. Han ved godt at min søster ikke kan lide ham og han har siden starten prøvet at få et ordenligt forhold til min søster.

Lige det du skriver nu, syntes Jeg da Du skal fortælle din søster

Hvis hun ikke kan forstå det, så ville jeg da blæse hende et stykke...

Pøj pøj

Mvh

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

jeg kan godt forstå du synes det er underligt og overvejer ikke at komme til barnedåb ... jeg ville i hvert fald synes det var underligt hvis min søster ikke inviterede min kæreste ..

omvendt skriver du jo at i har et anspændt forhold ... så jeg kan også sagtens forstå din søster.. en barnedåbsfest koster jo mange penge og masser af kræfter ....og måske har hun hverken overskud eller resurser til at i allesammen kan inviteres

Vi har et anspændt forhold fordi hun ikke vil acceptere at jeg har mit eget liv og min egen familie. Hun har flere gange prøvet at splitte mig og kæresten og er også sur over at det ikke virker.

Det er ikke fordi de ikke har råd, plads eller noget som helst andet, det er bare fordi hun ikke VIL have ham med.

Jeg ville da til hver en tid invitere hende, hendes mand og hendes børn. Jeg ville da invitere dem fordi de er min familie og min søns familie.

Jeg synes hun er barnlig.

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Malthesmoar skriver:

Lige det du skriver nu, syntes Jeg da Du skal fortælle din søster

Hvis hun ikke kan forstå det, så ville jeg da blæse hende et stykke...

Pøj pøj

Mvh

Hehe ja men jeg ville snakke til døve øre.

Jeg kunne aldrig opføre mig sådan som hun gør.

Anmeld

26. april 2010

Malthesmoar

Anonym skriver:

Hehe ja men jeg ville snakke til døve øre.

Jeg kunne aldrig opføre mig sådan som hun gør.

Uha...ja famillie fighter er ikke sjove

Pøj pøj

Mvh

Anmeld

26. april 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Vi har et anspændt forhold fordi hun ikke vil acceptere at jeg har mit eget liv og min egen familie. Hun har flere gange prøvet at splitte mig og kæresten og er også sur over at det ikke virker.

Det er ikke fordi de ikke har råd, plads eller noget som helst andet, det er bare fordi hun ikke VIL have ham med.

Jeg ville da til hver en tid invitere hende, hendes mand og hendes børn. Jeg ville da invitere dem fordi de er min familie og min søns familie.

Jeg synes hun er barnlig.

ja hvis det kun er derfor ville jeg også synes hun er barnlig ... familie er familie .. så inviterer hun dig uden kæresten må du jo (hvis du virkelig føler dig trådt på) sige det til hende ...enten kommer alle eller ingen

Anmeld

26. april 2010

CarinaSB

jeg ville ikk tage afsted .. for så sender hun da lige præcis det budskab ud at hun virkelig ikk kan lide ham .. og jeg ville mene at familie er både dig, din kæreste og jeres søn .. så jeg ville sige til hende at du gerne vil komme NÅR din kæreste også er inviteret .. ellers så ville det blive uden dig .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.