Min kæreste er ikke inviteret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser. Jeg sidder her og er lidt i tvivl om det er mig der er underlig eller om det bare er sådan. Min søster fik en datter her i år som jo så skal døbes engang til sommer. Jeg spurgte min søster om vi så var inviteret (vi har et lidt anspændt forhold), hun svarede at min søn og jeg var inviteret, men at min kæreste ikke måtte komme.
Nu er det så jeg tænker at det kan hun ikke være bekendt. Jeg har fortalt min kæreste og min mor at jeg har tænkt mig at melde afbud fordi jeg synes det er en underlig opføresel fra min søsters side.
Er jeg helt gal på den?
Er det okay det min søster gør?
Er det okay at jeg siger nej?
Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

june1987

jeg ville også helt klart melde afbud, er min kæreste /mand ikke velkommen, siger hun nej til at være en del af mit liv så jeg ville klart melde afbud

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Det er lidt svært... hvad er grunden til hun ikke vil have din kæreste med?

Anmeld

26. april 2010

Soap

Den er tricky 

Er det en ny kæreste du har som din familie og søster evt ikke kender ? 

Har i nogle familie stridigheder som din søster måske gerne vil være foruden til dåben( Vil jeg jo næsten tro når du selv skriver anspændt forhold) ? 

Svært at sige om det er okey eller ej, for det kan jo virke okey for din søster og for resten af verden som den dårligste ide nogensinde 

Jeg tænker om du har spurgt ind til hvorfor din kæreste ikke er inviteret ?

Eller måske godt ved hvorfor men bar ikke kan acceptere grunden ? 

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

<p> Det er lidt svært... hvad er grunden til hun ikke vil have din kæreste med?</p>

Jamen min kæreste er ikke lige min søsters type så af en eller anden uvis grund så hader hun ham og alt hvad han gør. Jeg har flere gange spurgt hvorfor, men eneste svar jeg får er at hun bare hader ham eller også får jeg 400 forskellige forklaringer og der er aldrig 2 ens.

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville ikke komme, hvis min kæreste ikke var inviteret. HVis det altså var en kæreste jeg var seriøs med og ikke et løst forhold eller et løst grundlag (2-3 mrds kærester)...

Det dur slet ikke i længden, da ens kæreste skal optages som en del af familien.

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Soap skriver:

<p> Den er tricky&nbsp;</p><p> Er det en ny kæreste du har som din familie og søster evt ikke kender ?&nbsp;</p><p> Har i nogle familie stridigheder som din søster måske gerne vil være foruden til dåben( Vil jeg jo næsten tro når du selv skriver anspændt forhold) ?&nbsp;</p><p> Svært at sige om det er okey eller ej, for det kan jo virke okey for din søster og for resten af verden som den dårligste ide nogensinde&nbsp;</p><p> Jeg tænker om du har spurgt ind til hvorfor din kæreste ikke er inviteret ?</p><p> Eller måske godt ved hvorfor men bar ikke kan acceptere grunden ?&nbsp;</p>

Det er nemlig svært ja. Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og vi har en søn sammen. Grunden er uvis selvom jeg har spurgt mange gange.

Anmeld

26. april 2010

serinasmor

jeg kan godt forstå du synes det er underligt og overvejer ikke at komme til barnedåb ... jeg ville i hvert fald synes det var underligt hvis min søster ikke inviterede min kæreste ..

omvendt skriver du jo at i har et anspændt forhold ... så jeg kan også sagtens forstå din søster.. en barnedåbsfest koster jo mange penge og masser af kræfter ....og måske har hun hverken overskud eller resurser til at i allesammen kan inviteres

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Uhh den synes jeg er svær det kommer jo and på hvad grund hun har til det og hvor længe har i været sammen. 

Altså hvis det var her hjemme og det var men elsket mand der ikke måtte komme med takket jeg pænt nej tak da han er en del af mig. 

Anmeld

26. april 2010

Soap

Anonym skriver:

Det er nemlig svært ja. Jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og vi har en søn sammen. Grunden er uvis selvom jeg har spurgt mange gange.

Jeg vil mene at når i har været sammen så længe og endda har barn sammen må han , om din søster kan li ham eller ej betragtes som en del af familien

Fordi man ikke kan li folk kan man godt acceptere at skulle være sammen med dem og holde en ordenlig pli engang i mellem 

Var det mig som dig ville jeg ville jeg melde afbud og sige til din søster at enten er i alle velkomne ellers kommer der ingen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.