Terminen som kom og gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Åhh det er jeg rigtig ked af at høre  Det er bare SÅ unfair, når du opfylder kravene! Er helt indebrændt på dine vegne  Hun skulle have sig nogle smæk sku' hun!!!

Jeg ville ikke vide hvordan jeg skulle leve for så lidt til alle de udgifter du skriver, selvom jeg godt ved der er mange som er nødt til det. Det bliver hårdt men kan heldigvis lade sig gøre! Jeg håber din kæreste har mulighed for at hjælpe økonomisk, så det ikke bliver alt for stramt!

Du må hellere end gerne føde før mig, jeg har jo bestilt d. 12. maj

Ja så burde det jo være min tur først - men lad os nu se... Tak for sympati-harmen - det er sgu for langt ude hele det her cirkus... Men jeg er så småt ved at droppe tanken om de penge, jeg kan simpelthen ikke se at det skulle kunne lade sig gøre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Ja så burde det jo være min tur først - men lad os nu se... Tak for sympati-harmen - det er sgu for langt ude hele det her cirkus... Men jeg er så småt ved at droppe tanken om de penge, jeg kan simpelthen ikke se at det skulle kunne lade sig gøre... 

Tror jeg ville gå til medierne med det der. Synes ikke det er i orden på nogen måde at en gravid kvinde knokler røven ud af bukserne ved siden af et studie, der er SÅ krævende som psykologistudiet jo er,og så intet få pga. nogle andres fejl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.