Terminen som kom og gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja så er min terminsdag ved at være ovre og endnu ser vi ikke skyggen af storken her i Århus C...

Trods nogle gevaldige jag ned i "fødselskanalen"  (hvad det så kan være???) har det været en yderst fredelig dag. Jeg har været lidt uoplagt og træt og tung, men det er vel kun fair eftersom jeg (med enkelte undtagelser) har haft det supergodt hver eneste dag siden 1.trimester...

Heldigvis føler jeg at jeg har tålmodighed til at vente lidt endnu... Jeg ved jo at jeg indenfor de næste 14 dage har min Jonathan i armene... 14 dage max - det kan jeg godt vente... Farmand og Bedsteforældrene er mere utålmodig end jeg er for tiden

Hopper i sengen med to af mine yndlingssvenskere; Niklas-darling og Wallander.

Natnat tøser!!!

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

fit_fys

Håber du snart har din lille dreng i armene

Tine

P.s. Hyg dig med Wallander - er selv en kæmpe fan!

Anmeld

25. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Ja så er min terminsdag ved at være ovre og endnu ser vi ikke skyggen af storken her i Århus C...

Trods nogle gevaldige jag ned i "fødselskanalen"  (hvad det så kan være???) har det været en yderst fredelig dag. Jeg har været lidt uoplagt og træt og tung, men det er vel kun fair eftersom jeg (med enkelte undtagelser) har haft det supergodt hver eneste dag siden 1.trimester...

Heldigvis føler jeg at jeg har tålmodighed til at vente lidt endnu... Jeg ved jo at jeg indenfor de næste 14 dage har min Jonathan i armene... 14 dage max - det kan jeg godt vente... Farmand og Bedsteforældrene er mere utålmodig end jeg er for tiden

Natnat tøser!!!

Rosa

Åh bebs lader vente på sig. Godt du ikke er alt for utålmodig. Tror du er ret heldig på det punkt, for hører ofte det modsatte

Bebs må da gerne blive et aprilbarn, det er en skøn måned at have fødselsdag ... Men Maj er nu heller ikke værst vil jeg tro!

Anmeld

25. april 2010

Moderator

Aiii... Jeg havde bare SÅDAN på fornemmelsen i morges at du havde født hehe. Så jeg var lige inde og tjekke (selvom vi var i jylland)... - Der er faktisk internet derovre!! haha.

Men altså - det skønne er jo at du VED at det bliver INDENFOR de næste 5 dage... Tænk hvis det blev et 1. maj barn? Fantastisk...

Nå, men altså - sov godt også puster jeg masser af ve-støv til dig.

STort kram

Anmeld

25. april 2010

oo

åååårh ja! et første maj barn?! SEJT!! det hepper jeg på nu

Anmeld

25. april 2010

Moderator

Ej, ville måske være liiidt ærgelig over et 1.maj-barn - så ville jeg aldrig mere kunne tage ned og høre Røde Mor-kopibandet sammen med drengene hjemmefra og råbe "rød front" og drikke mig i hegnet (lokal tradition gennem 10 år) ...

Så hellere på fredag - d.30. er en super dag!!! Og så er det megafedt at have fødselsdag på lønningsdag, det kan både jeg og Niklas skrive under på

Zafir - ja vi har internet herovre - troede du måske jeg sender mine indlæg til Henrik på stentavler?

Anmeld

26. april 2010

mamalicious

Rosa skriver:

Ej, ville måske være liiidt ærgelig over et 1.maj-barn - så ville jeg aldrig mere kunne tage ned og høre Røde Mor-kopibandet sammen med drengene hjemmefra og råbe "rød front" og drikke mig i hegnet (lokal tradition gennem 10 år) ...

Så hellere på fredag - d.30. er en super dag!!! Og så er det megafedt at have fødselsdag på lønningsdag, det kan både jeg og Niklas skrive under på

Zafir - ja vi har internet herovre - troede du måske jeg sender mine indlæg til Henrik på stentavler?

Når man er SÅ smuk gravid, er det ingen skam at gå lidt længere !!!!!

Så hepper vi da på dig , på fredag !!!!! Synes da du klarer det super sejt Rosa.... Har mødt flere , som bryder ud i gråd, når de går over termin .... og længere!!! Super fedt med højt humør, - og ja tag liiige at spring 1 maj over.......

sender dig alligevel et læs vestøv, så må du selvom, hvornår det tages i brug !!!

Tanker Mamalicious

Anmeld

26. april 2010

Enayia

Rosa skriver:

Natnat tøser!!!

Rosa

Uhh det er tæt på nu Rosa, men inden længe sidder du med den lille i dine arme! Jeg glæder mig på dine vegne!

Ps: hopper med på krimien, elsker svensk krimi

Anmeld

26. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en STORM af ve-støv afsted - PUUUSSSTTTT - så du ligger med din prins i armene på fredag

Anmeld

26. april 2010

smokin

Rosa skriver:

Natnat tøser!!!

Rosa

Jeg fik vidst fejlagtigt dit ve-støv i tirsdags, så jeg sender det hermed retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.