Terminen som kom og gik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

businesstigger

Hvor er det dejligt at du er så afslappet og rolig om at han ikke er kommet "til tiden". Jeg var selv ved at gå helt op i limningen da jeg nåede min terminsdag.

Jeg kunne bare ikke vente og prøvede alt muligt - op og ned med vasketøj fra 3. sal, lange gåture og en løbetur. Men intet af det hjalp. Han kom da det passede ham.

Så din tilgang er helt klart sundere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Mira0911

Sender noget vestøv afsted til dig...

Anmeld

26. april 2010

Maria.

Rosa skriver:

Ja så er min terminsdag ved at være ovre og endnu ser vi ikke skyggen af storken her i Århus C...

Trods nogle gevaldige jag ned i "fødselskanalen"  ( hvad det så kan være???) har det været en yderst fredelig dag. Jeg har været lidt uoplagt og træt og tung, men det er vel kun fair eftersom jeg (med enkelte undtagelser) har haft det supergodt hver eneste dag siden 1.trimester...

Heldigvis føler jeg at jeg har tålmodighed til at vente lidt endnu... Jeg ved jo at jeg indenfor de næste 14 dage har min Jonathan i armene... 14 dage max - det kan jeg godt vente... Farmand og Bedsteforældrene er mere utålmodig end jeg er for tiden

Hopper i sengen med to af mine yndlingssvenskere; Niklas-darling og Wallander.

Natnat tøser!!!

Rosa

Jeg har også haft rigtig mange af de dér jag dérnede det sidste stykke tid.. Min jordemoder sagde at det kan være baby der presser sig længere ned i bækkenet..

**** Vestøv afsted til dig! Håber du får en super fødsel!

Maria 36+2

Anmeld

26. april 2010

Tullebobs

Tålmodighed er en dyd  J

eg gik jo 14 dage over (fødslen startede 6 timer inden igangsættelse), og selvom jeg synes, at især den sidste uge var træls, fordi jeg helst ikke ville sættes igang, så er det glemt igen...

Nu er elsklingen landet - og tænk sig: han kom lige til sin fødselsdag

Kh Trine som fik aprilbarn istedet for det lovede martsbarn... (heldigvis ikke en aprilsnar, hi hi)

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tusind tak for vestøv og søde ord - skønne damer!!! Jojo, jeg hodler skam humøret oppe, har masser af ting som f.eks. min kamp mod min "kommunedame" som det ser ud til at jeg har vundet i dag

Om et par timer smutter vi til jordmoder, så må hun jo sige lidt om hvad hun synes og tror...

Knus og kram

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

Tusind tak for vestøv og søde ord - skønne damer!!! Jojo, jeg hodler skam humøret oppe, har masser af ting som f.eks. min kamp mod min "kommunedame" som det ser ud til at jeg har vundet i dag

Om et par timer smutter vi til jordmoder, så må hun jo sige lidt om hvad hun synes og tror...

Knus og kram

Jubiii, håber virkelig du har vundet søde!!! Og så håber jeg at Jonathan snart tittet ud i verden  Jeg skulle jo ikke så gerne overhale dig indenom  
Her kommer der i øvrigt også lidt jag i skeden, lysken, låret og bare underlivet generelt. Men ellers intet. Tror bare kroppen gør sig klar til at det er snart - der sker jo en masse i kroppen op til sådan en fødsel!

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Ansemusen skriver:

Jubiii, håber virkelig du har vundet søde!!! Og så håber jeg at Jonathan snart tittet ud i verden  Jeg skulle jo ikke så gerne overhale dig indenom  
Her kommer der i øvrigt også lidt jag i skeden, lysken, låret og bare underlivet generelt. Men ellers intet. Tror bare kroppen gør sig klar til at det er snart - der sker jo en masse i kroppen op til sådan en fødsel!

Ihh som du kan se i tråden "kampen mod bureaukratiet fortsætter" så har jeg vidst ikke vundet alligevel Bye-bye til de penge jeg skulle have holdt barsel for - nu har jeg ud over de faste udgifter max 2500kr til bleer og alt andet babyrelateret, efterfødselsmotion, mad og fritid... Ikke meget, nej...

Men du kan lige vove på at føde før mig - bag i køen, moster!!!

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Ihh som du kan se i tråden "kampen mod bureaukratiet fortsætter" så har jeg vidst ikke vundet alligevel Bye-bye til de penge jeg skulle have holdt barsel for - nu har jeg ud over de faste udgifter max 2500kr til bleer og alt andet babyrelateret, efterfødselsmotion, mad og fritid... Ikke meget, nej...

Men du kan lige vove på at føde før mig - bag i køen, moster!!!

Åhh det er jeg rigtig ked af at høre  Det er bare SÅ unfair, når du opfylder kravene! Er helt indebrændt på dine vegne  Hun skulle have sig nogle smæk sku' hun!!!

Jeg ville ikke vide hvordan jeg skulle leve for så lidt til alle de udgifter du skriver, selvom jeg godt ved der er mange som er nødt til det. Det bliver hårdt men kan heldigvis lade sig gøre! Jeg håber din kæreste har mulighed for at hjælpe økonomisk, så det ikke bliver alt for stramt!

Du må hellere end gerne føde før mig, jeg har jo bestilt d. 12. maj

Anmeld

26. april 2010

MariaJ

Hvordan gik det hos jordmoderen? Nogen tegn til at han snart kommer ud?`

Jeg er lidt i bekneb for vestøv selv, men puster alligevel en lille portion afsted til dig. Her har det også indtil i dag været den vordende far, der var mest utålmodig, men NU er min tålmodighed altså også ved at være brugt op.

Skal vi så se at få født nogle børn.

Maria 40+6

Anmeld

26. april 2010

Moderator

MariaJ skriver:

Hvordan gik det hos jordmoderen? Nogen tegn til at han snart kommer ud?`

Jeg er lidt i bekneb for vestøv selv, men puster alligevel en lille portion afsted til dig. Her har det også indtil i dag været den vordende far, der var mest utålmodig, men NU er min tålmodighed altså også ved at være brugt op.

Skal vi så se at få født nogle børn.

Maria 40+6

Hehe, jeg tror på at jo mere vestøv man sender ud, jo mere får man igen. Jeg opretter lige en tåd om jordmoderbesøget i dag

*******************VESTØV************************ til dig!!!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.