Hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Macaab skriver:

Anton fik noget lignende udslæt når han får kanel...

Okay...det er lidt interessant,da han får havregrød med kanel til morgenmad.Men det har han altid fået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Corn

Pernilleh skriver:

Okay...det er lidt interessant,da han får havregrød med kanel til morgenmad.Men det har han altid fået

Ja men det kan sagtens være det. Anton havde også "altid" fået kanel, men først da min mor gjorde mig opmærksom på, at hun havde børn i bhv der ikke tålte kanel, opdagede vi forbindelsen.

Anmeld

28. april 2010

MiMa

Det ligner en allergisk reaktion.

Min store søn fik det når han spiste tomater (eller ketchup, pizza, kødsauce, dressing og andre ting med tomater) samt røde farvestoffer i bl.a. rød sodavand og røde pølser.

Prøv at kig på hans kost. Kunne der være noget han måske ikke kunne tåle? Prøv så at fjerne den pågældende fødevare i omkring to uger og se om det hjælper. Efter to uger kan du prøve at give ham det igen. Hvis udslættet kommer tilbage har du fundet ud af hvad det var han ikke kunne tåle.

Hvis du har mistanke om at det er mælkeprodukter han reagerer på skal du først tale med lægen inden du begynder at fjerne det fra kosten, da det så er vigtigt at han for det korrekte tilskud i stedet for.

NB. De fleste børn vokser fra en eventuel fødevareallergi.

Anmeld

28. april 2010

Becks

Det kan være det man kalder for kontakt allergi, det er der MANGE børn der får af kanel.. Og nu skriver du, at han får det hver morgen på havregrøden.. Prøv at undlade dette og se om det ikke forsvinder

Anmeld

28. april 2010

nannanadja

min datter har haft noget der ligner det-- det kom af hun brugte sutten for meget...så blev hun rød og tør..

Anmeld

28. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Vi har nu prøvet 3 dage uden kanel,desværre er det ikke frygtelig meget bedre...men det er meget pudsigt,for i sidste uge var det pludselig næsten væk,og der var han nemlig syg,og fik ikke sin havregrød med kanel,der ville han kun have købegrød.Men vi prøver ad et stykke tid,om ikke andet skal han jo så til lægen i næste uge.

Jeg har hørt om det før,det med tomat,ketchup osv.,men det får han ikke,og han får meget varieret kost.Puha,det er jo en jungle,sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.