Hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.760 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Er der nogen som kan fortælle mig hvad det er min søn har onkring munden og næsen?Han har haft det i et par uger nu,nogle dage er det næsten væk men så kommer det stærkt tilbage.Vi smører det med zinksalve,og det hjælper en smule.Han skal til 1 års undersøgelse om 1½ uge,men det er også længe at vente hvis det ikke bliver bedre...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Ayasmor

jeg har desværre ikke lige nogen ide om hvad det ka  være din søn har.. men nøøøj hvor er han altså sød.. håber der er nogle af de andre der kan være lidt mere behjælpelige

Anmeld

25. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Ayasmor skriver:

jeg har desværre ikke lige nogen ide om hvad det ka  være din søn har.. men nøøøj hvor er han altså sød.. håber der er nogle af de andre der kan være lidt mere behjælpelige

Ih,1000 takJamen,rosende ord om min søn er også velkomne

Anmeld

25. april 2010

Malthesmoar

Pernilleh skriver:

Er der nogen som kan fortælle mig hvad det er min søn har onkring munden og næsen?Han har haft det i et par uger nu,nogle dage er det næsten væk men så kommer det stærkt tilbage.Vi smører det med zinksalve,og det hjælper en smule.Han skal til 1 års undersøgelse om 1½ uge,men det er også længe at vente hvis det ikke bliver bedre...

Spiser han evt tomater(rå)???

Sådan så min søn ud, så nu får han kun øko usprøjtet

Mvh

Anmeld

25. april 2010

Kvindemin

For han 'inhalator'??

Anmeld

25. april 2010

Mille83

Jeg havde det engang selv, når jeg spiste tomater, eller appelsiner, også pga. det var sprøjtet så idag spiser jeg enten økologisk/dansk eller sørger for at skylle det ekstra godt....

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Mine piger (især Bianca) har også lidt en tendens til, at blive røde omkring munden - primært i vinterhalvåret, ikke rigtigt om sommeren.
Det er dog ikke helt så meget som ved din søn, men kunne alligevel godt minde lidt om det.
Jeg har heller aldrig fået fundet ud af hvorfor - om det skyldes vind og vejr, om det er fra sutten mens de sover til middag, om det er noget eksem-værk eller pga. bestemte fødevarer.
Jeg ved det ikke    Og det er meget forskelligt, hvor tydeligt det er.

Anmeld

25. april 2010

Bom

Vi var sammen med nogle venner igår, og hendes søn så ud lige som din søn.. Og Anita fortalte mig, at det var fordi Robert var ved og få tænder, så han var også rød på numsen...

Ved ikke om det kan være det ved din søn, men det kunne da tænkes..

Anmeld

25. april 2010

henh01

Sådan et udslæt kommer ofte hvis barnet bruger sut og derfor ofte er fugtig/våd under sutten. Måske det kan være det?

Anmeld

25. april 2010

Moldemine

Hejsa...
Det ligner meget det børneeksem som min lille datter døjer med.. jeg ville kontakte lægen så det ikke breder sig mere
for jeg ventede 1 uge, og der kom bare mere af det.. dette har nu resulteret i at min datters krop har mange plamager rundt omkring nu hendes startede omkring munden og er nu bredt sig til arme, ben, ryg og mave. og vi har fået tid hos hudlæge, da hormoncremen som vi fik hos lægen ikke kunne få det væk

Krydser fringre for at det er en mild form for børneeksem (hvis det er det)

Held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.