Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

FrkC

Jeg har friweekend, i morgen er min første fridag i 14 dage Ih jeg glæder mig !!

I morgen kører vi til Sønderjylland, runder lige grænsen og ska være i sommerhus i Christiansfeldt sammen med min mor,mors kæreste og lillebror Glæder mig helt vildt, har ik set dem siden jul !!!

Søndag ska vi til barnedåb ved min lille kusine, så tror vi får en rigtig dejlig weekend.

GOD WEEKEND TIL JER ALLE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

oo

vores weekend startede idag, så heldige er vi så vi tog ud og spise og så ENDELIG Alice i Eventyrland (liiiiidt besværligt med 3D briller udenpå rigtige briller ). nøøøøj, den var god - jeg er forelsket i the mad hatter

resten af weekenden går med arbejde...jeg skal læse til eksamen og Søren skal forberede undervisning og rette opgaver, så det er rimelig stenet

Anmeld

23. april 2010

MariaJ

Ja, plan A må være at føde! Hvis ikke den går i opfyldelse tror jeg vi skal hænge lidt på cafe og nyde det dejlige forårsvejr. Vi har også en halvejs aftale med et vennepar, så begynder nok at trække i trådene for at den skal blive til noget, hvis ikke baby melder sin ankomst.

Maria 40+3 og utålmodig

Anmeld

23. april 2010

B&J

Endelig begynde af pakke til af komme i hus efter vi alle har været syge så vi starter stille ud ellers ud og handle med lille manden i selen han elsker det vup han sover også sover han godt om natten dejligt... og alle elsker af se ham i den,... åhh må lige ha taget et billede..

Anmeld

23. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Imorgen lørdag skal jeg til tøse-fødselsdag som allerede starter kl. 14 og søndag skal jeg servere til en konfirmation  Så for en gangsskyld står weekenden i morens tegn. Ungerne skal råhygge med far og jeg er sikker på, at de nok skal blive forkælet

Anmeld

23. april 2010

wamse

Vi tager en tur i legoland i morgen, og søndag står den på rengøring.....

Anmeld

23. april 2010

Na-Wi

Idag har jeg været ude og købe sofabord og opvasker, og så har jeg endelig solgt vores campingvogn.. Så den har jeg også taget afsked med snøft !!

I morgen skal vi ud og lægger gulvtæpper på i den nye lejlighed og samle vores nye møbler..

Søndag skal vi ud og finde en billig vaskemaskine og hvis vi er heldige sætte tingene på plads i lejligheden

God weekend til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.