Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Mira0911

Imorgen skal vi slappe af... Rydde lidt op... Handle lidt.. Se masser af gyser film....

Glæder mig enormt meget til at se Paranormal Activity...

Har hørt mange sige, den er dårlig osv osv... Heldigvis har man hver sin smag om det...

På søndag skal vi på J-ringen og lugte til brændt gummi, mens vi sender bilisterne på deres parkeringsplads...

Hvad skal du lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

NinaNymannMadsen

imorgen ved jeg ikke hvad vi skal lave, det finder jeg nok ud af imorgen..

og søndag skal vi til konfirmation ved en fra min familie.

Anmeld

23. april 2010

Margorie

I morgen skal vi tidligt op og på storshopping Har sparet op i 3 mdr Og søndag skal vi ned til søen og fodre ænder

Anmeld

23. april 2010

TbCp

Imorgen kl. 10 tager vi på cafe med nogle venner.

Over middag kører jeg Liva hjem til mine forældre og så skal jeg selv videre til jubilæum på min gamle efterskole... glæder mig helt vildt

Anmeld

23. april 2010

Sommerfuglelarven

Idag råhygger vi, vi har slået sofaen ud (sovesofa) og K fik lov til at bestemme at vi skal sove herinde i nat

Imorgen skal K op til vores venner med børn på hendes alder og sove, jeg tager så med derop og bliver i et par timer mens manden laver bil, bagefter skal vi så hjem og pakke, og ellers slappe lidt af om aftenen!

Søndag satser vi på at sove længe, og så få pakket lidt mere inden vi tager op og henter K igen.

Anmeld

23. april 2010

Jibbe

Jeg skal arbejde fra kl. 10-18 imorgen og søndag.  Puha konfirmationstid

Så idag har den bare stået på total afslapning hvor jeg har nydt mit hjem der fik en ordentlig gang rengøring/oprydning igår

Anmeld

23. april 2010

Risen

Konfirmation lørdag og søndag skal vi til børnemesse i øksehallen

Anmeld

23. april 2010

L.J.L

I morgen skal jeg shoppehygge med min dejlige veninde på strøget og så håber jeg jeg kan nå til babymesse i øksnehallen men min søs og min mor bagefter. Søndag står den på ren afslapning

Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om Paranormal Jeg elsker gyserfilm, og for mit vedkommende er dette den uhyggeligste film jeg nogensinde har set! Den slår The Grudge og blairwitch projekt

God weekend!

Anmeld

23. april 2010

Low

Risen skriver:

Konfirmation lørdag og søndag skal vi til børnemesse i øksehallen

Vi skal næsten høre Julia om hun skal der ind om søndagen. Så kunne vi alle følges der ind evt

Anmeld

23. april 2010

Moar'en

Idag har jeg haft besøg af min mor, det er jo altid hyggelig. I morgen tager vi i løveparken og søndag skal vi bare slappe af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.